search icon

Τεχνολογία

To Spotify μπαίνει στο παιχνίδι των social media – Τι αλλάζει στα podcasts

Πάνω από 9 εκατομμύρια μοναδικοί ακροατές στην πλατφόρμα έχουν χρησιμοποιήσει είτε Q&A είτε δημοσκοπήσεις φέτος

Το Spotify είναι μία από τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες streaming μουσικής στον κόσμο και φαίνεται ότι θέλει να γίνει κάτι παραπάνω από αυτό.

Η σουηδική μουσική πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι προσθέτει σχόλια στα podcasts ως έναν τρόπο για να αλληλεπιδρούν οι δημιουργοί με τους ακροατές. Η νέα λειτουργία «επεκτείνει» τις ερωτήσεις και τις δημοσκοπήσεις, τις οποίες η πλατφόρμα εισήγαγε το 2021. Σύμφωνα με το Spotify, πάνω από 9 εκατομμύρια μοναδικοί ακροατές στην πλατφόρμα έχουν χρησιμοποιήσει είτε Q&A είτε δημοσκοπήσεις φέτος, και οι λειτουργίες έχουν παρουσιάσει 80% αύξηση σε ετήσια βάση.

Η λειτουργία σχολίων για τα podcasts «παρέχει έναν ελεγχόμενο από τον δημιουργό τρόπο για τους podcasters να αλληλεπιδρούν με τους θαυμαστές τους στο Spotify», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο Quartz. «Ενώ πάντα ψάχνουμε περισσότερους τρόπους για τους δημιουργούς και τους καλλιτέχνες να προσεγγίζουν και να αλληλεπιδρούν με τους θαυμαστές τους, δεν έχουμε συγκεκριμένα σχέδια να μοιραστούμε αυτή τη στιγμή».

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου του 2024 της Spotify, ο διευθύνων σύμβουλος Daniel Ek επισήμανε ότι η πλατφόρμα θα προσθέσει μουσικά βίντεο και μουσικά κλιπ, με τα οποία οι καλλιτέχνες θα μπορούν να επικοινωνούν με τους θαυμαστές τους.

Ο Ek δήλωσε ότι το TikTok και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης «έχουν προφανώς βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη» και ως βιομηχανία, όλες οι εταιρείες «μαθαίνουμε για αυτές τις τάσεις και τις βέλτιστες πρακτικές και προσπαθούμε να βελτιώσουμε τα προϊόντα μας».

Καθώς το Spotify φαίνεται να προσπαθεί να μπει στο παιχνίδι των κοινωνικών δικτύων, ο ανταγωνισμός αυξάνεται μεταξύ άλλων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης που διεκδικούν χρήστες. Σύμφωνα με στοιχεία που επικαλούνται οι Financial Times, το X δήλωσε ότι ο αριθμός των παγκόσμιων καθημερινά ενεργών χρηστών του ήταν 251 εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους – μόλις 1,6% πάνω από ό,τι ήταν πριν από ένα χρόνο. Προτού ο Έλον Μασκ αποκτήσει την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων δικτύωσης έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον Οκτώβριο του 2022, η πλατφόρμα που προηγουμένως ήταν γνωστή ως Twitter είχε σημειώσει διψήφια ετήσια αύξηση, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης 33,8% το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Διαβάστε ακόμη

Goldman Sachs: Τα καυτά ζητήματα που θα καθορίσουν τις επιλογές της ΕΚΤ το καλοκαίρι

Επίδομα μητρότητας: Πότε θα πληρωθούν αναδρομικά 35.000 μητέρες έως 7.470 ευρώ

Thames Water: Υπό ειδικό καθεστώς έθεσαν οι αρχές τη μεγαλύτερη εταιρεία ύδρευσης της Βρετανίας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version