Ένα χαρακτηριστικό που θα μπορούσε να καταστήσει όλες τις αναρτήσεις shoppable δοκιμάζει το TikTok στην τελευταία κίνηση της εταιρείας για τη δημιουργία μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ.

Το νέο χαρακτηριστικό χρησιμοποιεί τεχνολογία για τον αυτόματο εντοπισμό αντικειμένων σε ένα βίντεο. Στη συνέχεια, ενθαρρύνει τους θεατές να βρουν παρόμοια αντικείμενα στο TikTok Shop κάνοντας κλικ σε μια σελίδα προϊόντων, σύμφωνα με στιγμιότυπα οθόνης και αναρτήσεις που είδε το Bloomberg στην εφαρμογή.

Προηγουμένως, μόνο εγκεκριμένοι influencers και μάρκες μπορούσαν να επισημάνουν προϊόντα όταν αναρτούσαν περιεχόμενο στην εφαρμογή.

Εκπρόσωπος της TikTok επιβεβαίωσε ότι η λειτουργία είναι σε πρώιμο στάδιο.

Η κινεζική εταιρεία ξεκίνησε πέρυσι την αμερικανική έκδοση του TikTok Shop -μια προσπάθεια να συνδυάσει την ευκολία των αγορών στην Amazon.com Inc. με την ανακάλυψη προϊόντων που παρέχουν οι ιστότοποι μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram. Η νέα επιχείρηση αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την TikTok, η οποία στοχεύει να πουλήσει αγαθά αξίας 17,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ φέτος, δήλωσαν νωρίτερα αυτό το μήνα άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Το λανσάρισμα του Shop μέχρι στιγμής έχει λάβει ανάμεικτες κριτικές. Οι έμποροι που έδωσαν συνέντευξη στο Bloomberg τον Δεκέμβριο επικρότησαν την εφαρμογή, αφού είδαν πωλήσεις ρεκόρ για τις μικρές επιχειρήσεις τους κατά την περίοδο των εορτών, καθώς το TikTok χρηματοδότησε εκπτώσεις και δωρεάν αποστολή για τους αγοραστές. Τον Νοέμβριο, ο οποίος περιελάμβανε την Black Friday και τη Cyber Monday, περισσότεροι από 5 εκατομμύρια νέοι πελάτες αγόρασαν κάτι, δήλωσε η εταιρεία.

Ωστόσο, οι χρήστες έχουν παραπονεθεί για πλαστά και απομιμητικά προϊόντα που πωλούνται στην αγορά του TikTok. Κάποιοι λένε επίσης ότι η υπεροχή των διαφημιστικών αναρτήσεων από influencers καταστρέφει την εμπειρία.

Το TikTok προσφέρει στους δημιουργούς περιεχομένου προμήθειες για τις αγορές προϊόντων που πραγματοποιούνται από τις αναρτήσεις τους, δίνοντάς τους κίνητρο να προωθήσουν το εμπόρευμα. Η νέα λειτουργία που δοκιμάζεται παραπέμπει σε προϊόντα στις αναρτήσεις των κανονικών χρηστών, καθιστώντας ενδεχομένως την εμπειρία πιο ευχάριστη για τους επισκέπτες που θέλουν απλώς να ψυχαγωγηθούν.

Μέχρι στιγμής, τα αντικείμενα που εμφανίζονται στη δοκιμαστική περίοδο δεν είναι πάντα τέλεια. Για παράδειγμα, σε ένα βίντεο που εξέτασε το Bloomberg από μια γυναίκα που γυαλίζει πέτρες εμφανίστηκε ένα χρυσό δαχτυλίδι και δύο σετ μεταλλικών πιεστικών νυχιών με την ένδειξη «παρόμοιο με το αντικείμενο στο βίντεο».

Διαβάστε ακόμη

Το παρασκήνιο πίσω από τα 12 νυφικά που έγραψαν ιστορία

Golden Visa: Σε τι ακίνητα και σε ποιες περιοχές στρέφονται τώρα οι ξένοι αγοραστές

Ιοί-ζόμπι «ξυπνούν» από τον πάγο στη Σιβηρία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ