Στο ηλεκτρονικό εμπόριο στρέφεται πιλοτικά το TikTok, καθώς σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωσή του επεκτείνει τη συνεργασία του με την πλατφόρμα Shopify και εντάσσει το TikTok Shopping στο app.
Η νέα υπηρεσία θα επιτρέπει στους χρήστες του TikTok να κάνουν αγορές απευθείας από εμπόρους, οι οποίοι θα μπορούν να έχουν προφίλ στην κατηγορία των αγορών του TikTok, δημιουργώντας έτσι στην εφαρμογή το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα.
Μάλιστα, οι χρήστες του TikTok θα μπορούν να κάνουν tag στα βίντεό τους την επωνυμία των προϊόντων και να βάζουν link που θα παραπέμπουν στο αντίστοιχο κατάστημα.
Αρχικά η υπηρεσία αυτή θα είναι διαθέσιμη μόνο στη Βρετανία, τις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Όπως αναφέρει το Forbes, το TikTok δεν είναι το πρώτο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που πειραματίζεται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και το Instagram ξεκίνησε κάτι αντίστοιχο το 2018 και εξακολουθεί να προσφέρει ανάλογες υπηρεσίες.
Διαβάστε ακόμη
Παγκόσμιος στόλος: Στα 1,2 τρισ. δολάρια εκτοξεύτηκε η αξία του
ΔΕΗ: Ανάδοχος αποκατάστασης και αναδάσωσης στη Βόρεια Εύβοια
Εμβόλια: Κατακόρυφη αύξηση στα κέρδη για τους επενδυτές – Ποιες μετοχές ανέβηκαν