Ας ξεκινήσουμε με κάποια δεδομένα: Το TikTok έχει κατά μέσο όρο πάνω από 130 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες τον μήνα στις ΗΠΑ και ξεπέρασε τα τρία δισεκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως τον Ιούλιο.
Ταυτόχρονα, το #FoodTok — περιεχόμενο που σχετίζεται με το φαγητό στο TikTok, συμπεριλαμβανομένων πειραματισμών σε συνταγές μαγειρικής — είναι από τις πιο δημοφιλείς «γωνιές» της πλατφόρμας, με τα βίντεό του να συγκεντρώνουν πάνω από 11,5 δισεκατομμύρια προβολές έως τον Δεκέμβριο του 2021. Εύλογα, λοιπόν, το TikTok στοχεύει να αξιοποιήσει αυτή την πλεονεκτική του θέση (και) στον χώρο του φαγητού.
Έτσι, τo TikTok ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα αλυσίδα ghost kitchen. Πρόκειται, δηλαδή, για χώρους όπου θα μαγειρεύεται φαγητό αποκλειστικά για διανομή, με συνταγές που θα βασίζονται στα πιο επιτυχημένα και viral βίντεο που έχουν «ανέβει» στην πλατφόρμα.
Η δημοφιλής πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο, λοιπόν, ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι συνεργάζεται με τη Virtual Dining Concepts για να ξεκινήσει μια αλυσίδα τέτοιων χώρων παρασκευής φαγητού από τον Μάρτιο του 2022. Το εγχείρημα που ονομάζεται «TikTok Kitchens», έχει σκοπό να προσφέρει τα διάσημα φαγητά του TikTok στους θαυμαστές του.
Το μενού του εστιατορίου θα περιλαμβάνει γεύματα που έγιναν δημοφιλή από τους χρήστες της πλατφόρμας, όπως pasta feta, μπιφτέκια, παϊδάκια καλαμποκιού και pasta chips.
Το μενού αναμένεται να προσαρμοστεί ανάλογα με τις μεταβαλλόμενες τάσεις στη διαδικτυακή εφαρμογή και θα ενημερώνεται σε τριμηνιαία βάση, σύμφωνα με δελτίο τύπου της εταιρείας.
Το TikTok Kitchens αναμένεται να ξεκινήσει σε 300 περιοχές στις ΗΠΑ. Και είναι δεδομένο πως τα φαγητά του «δεν είναι διαθέσιμα στην περιοχή σας», προς το παρόν…
Διαβάστε ακόμα:
«Βουλιάζει» η ναυλαγορά των capesize φορτηγών – Μειώθηκε κατά 43,5% σε μέσα σε μία εβδομάδα
Μέλος του δικτύου Green Award η Margetis Maritime
Το Propeller Club δεξιώθηκε την Αμερικανική Ακτοφυλακή (pics)