search icon

Τεχνολογία

«Θα ταίριαζε αυτό το πουκάμισο σε κάποιον που είναι 1,80 μ.» – Έρχεται βοηθός αγορών με τεχνητή νοημοσύνη από την Amazon

Εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης θα απαντά στις ερωτήσεις των αγοραστών σχετικά με τα προϊόντα - Πρόκειται για την πρώτη κίνηση της Amazon στην κούρσα των εξοπλισμών τεχνητής νοημοσύνης

Ενώ οι τεχνολογικοί γίγαντες Microsoft και Google έχουν ανακοινώσει διάφορα νέα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης – chatbots και copilots – η Amazon δεν είχε «ανοίξει τα χαρτιά της» σχετικά με τα δικά της καταναλωτικά προϊόντα με βάση την τεχνητή νοημοσύνη.

Τώρα όμως η Amazon δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό, που τροφοδοτείται από τη γεννητική AI, στις εφαρμογές iOS και Android που μπορεί να απαντήσει στις ερωτήσεις ενός χρήστη σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν με φυσικό τρόπο.

Οι πελάτες μπορούν να κάνουν ερωτήσεις όπως: «Θα ταίριαζε αυτό το πουκάμισο σε κάποιον που είναι 1,80 μ.;» ή μια πιο δημιουργική ερώτηση όπως: «Μπορείτε να επινοήσετε ένα αστείο με αυτό το πουκάμισο;» και να λάβουν αμέσως μια απάντηση που αντλεί από προηγούμενες κριτικές και ερωτήσεις πελατών. Η νέα ανάπτυξη εντοπίστηκε για πρώτη φορά από την εταιρεία ερευνών αγοράς Marketplace Pulse.

Η λειτουργία αυτή, στην οποία δεν έχουν πρόσβαση ακόμη όλοι, βρίσκεται στην ενότητα “Ψάχνετε για συγκεκριμένες πληροφορίες;” στις σελίδες προϊόντων.

Παρόλα αυτά, οι κριτικές της Amazon μαστίζονται από AI bots, οπότε παραμένει το ερώτημα πώς οι γεννητικές περιλήψεις των κριτικών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη θα είναι σε θέση να διακρίνουν τις ανθρώπινες από τις ψεύτικες κριτικές. Η Amazon ανέφερε σε δήλωσή της στο Quartz ότι πάνω από το 99% των προϊόντων που προβάλλονται στα καταστήματά της περιέχουν μόνο αυθεντικές κριτικές.

Τι άλλο κάνει η Amazon με τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη

Αυτή είναι μία από τις πιο χρήσιμες αναπτύξεις της γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης. Έχουν ειπωθεί πολλά γύρω από αυτή τη νέα και εξελισσόμενη τεχνολογία, αλλά μέχρι στιγμής πολλές από τις περιπτώσεις χρήσης τείνουν να είναι γύρω από τη σύνοψη πληροφοριών, όπως σημειώνουν οι ηγέτες της Microsoft και ο Sam Altman του OpenAI.

Καθώς αγωνίζεται να φτάσει τη Google και τη Microsoft, η Amazon -η οποία πάντα πρέσβευε μια φιλοσοφία που έχει ως επίκεντρο τον πελάτη- μπορεί να το κάνει σωστά. Μια πρόσφατη έρευνα της KPMG, η οποία διεξήγαγε δημοσκόπηση σε περισσότερους από 1.000 ενήλικες μεταξύ 8 και 15 Δεκεμβρίου, διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη για την εκπαίδευση και τις εξατομικευμένες συμβουλές.

Τον Νοέμβριο, η Amazon εγκαινίασε το Q, ένα επιχειρηματικό chatbot που τροφοδοτείται από γεννητική AI, ως ανταγωνιστή του ChatGPT. Ο βοηθός μπορεί να συνθέσει περιεχόμενο, να βελτιώσει την καθημερινή επικοινωνία και να βοηθήσει τους υπαλλήλους με εργασίες όπως η δημιουργία αναρτήσεων σε ιστολόγια. Μπορεί επίσης να συνδεθεί με τα συστήματα και τα δεδομένα μιας εταιρείας για μια πιο προσαρμοσμένη εμπειρία.

Η Amazon, η οποία είναι επίσης ο μεγαλύτερος πάροχος cloud, έχει λανσάρει τα δικά της τσιπ AI και έχει κυκλοφορήσει το Bedrock, το οποίο παρέχει στους προγραμματιστές μια πλατφόρμα για την κατασκευή εφαρμογών generative AI στην υπηρεσία cloud AWS. Τον Σεπτέμβριο του 2023, η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι θα επενδύσει έως και 4 δισεκατομμύρια δολάρια στην Anthropic, μια ανταγωνιστική startup της OpenAI.

Διαβάστε ακόμη

Μινωικές: Εντάσσουν τη Μήλο στο δρομολόγιο Πειραιά-Ηράκλειο – Αποφεύγουν την επιβολή περιβαλλοντικού επίναυλου της ΕΕ

Μενέλαος Τασόπουλος: Σε αναζήτηση νέας εξαγοράς η Παπουτσάνης καθώς στρέφεται στα επώνυμα προϊόντα

Νίκος Μουτσουρούφης: Το stoty των Mailo’s – Πώς έγιναν μία από τις πιο επιτυχημένες επιχειρηματικές συνταγές

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version