search icon

Τεχνολογία

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πού και γιατί τη χρησιμοποιεί περισσότερο ο Mπιλ Γκέιτς

Ο Μπιλ Γκέιτς «ήταν πάντα περίεργος, πάντα ήθελε να καταλάβει, πάντα ψάχνει για περισσότερες λεπτομέρειες», αναφέρει στενός του συνεργάτης

Οι συναντήσεις, όπως τα μανιτάρια, έχουν έναν τρόπο να εμφανίζονται και να πολλαπλασιάζονται.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για κάποιον σαν τον Μπιλ Γκέιτς, τον δισεκατομμυριούχο φιλάνθρωπο, συνιδρυτή και πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Microsoft, αναφέρει το Business Insider.

Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης εργασίας του στη δημόσια υγεία και την τεχνητή νοημοσύνη, ο Γκέιτς ξοδεύει πολύ χρόνο σε συναντήσεις.

Και όταν ο Γκέιτς είναι στο δωμάτιο ή στην κλήση, μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι θα γίνει εξαιρετικά λεπτομερής, σύμφωνα με τον Κρις Γουίλιαμς, πρώην αντιπρόεδρο ανθρώπινου δυναμικού στη Microsoft, ο οποίος συνεργάστηκε στενά με τον Γκέιτς για οκτώ χρόνια.

Ο Γκέιτς «ήταν πάντα περίεργος, πάντα ήθελε να καταλάβει, πάντα ψάχνει για περισσότερες λεπτομέρειες», έγραψε ο Γουίλιαμς πέρυσι για το Business Insider.

«Θα έλεγα ότι η δυνατότητα που χρησιμοποιώ περισσότερο είναι η σύνοψη συσκέψεων, η οποία είναι ενσωματωμένη στο [Microsoft] Teams, το οποίο χρησιμοποιώ πολύ», είπε σε συνέντευξή του στο The Verge. «Η ικανότητα αλληλεπίδρασης και όχι μόνο να λάβετε την περίληψη, αλλά να κάνετε ερωτήσεις σχετικά με τη συνάντηση, είναι αρκετά φανταστική».

Το εργαλείο στο οποίο αναφέρεται ο Γκέιτς είναι το Copilot της Microsoft, που τροφοδοτείται από τη συνεργασία της εταιρείας με την OpenAI και διατίθεται ως πρόσθετη δυνατότητα για πολλές εφαρμογές γραφείου Microsoft 365.

Το Copilot επιτρέπει στους χρήστες να «βρίσκουν και να χρησιμοποιούν πληροφορίες που είναι θαμμένες σε έγγραφα ή χαμένες σε συνομιλίες και να κάνουν τα πράγματα με εντελώς νέους τρόπους χρησιμοποιώντας τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης», λέει η εταιρεία.

Φυσικά, η προσφορά της Microsoft είναι ένα από τα πολλά εργαλεία AI που εμφανίζονται για να βοηθήσουν τους υπαλλήλους γραφείου να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο ασχολούμενοι με συναντήσεις.

Και ο Γκέιτς δεν είναι ο μόνος που χρησιμοποιεί τη μηχανική μάθηση για να ελαφρύνει τον φόρτο εργασίας του: Mία έρευνα του Hubspot πέρυσι διαπίστωσε ότι οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν εργαλεία AI για να εξοικονομήσουν έως και δύο ώρες την ημέρα σε εργασίες όπως ο προγραμματισμός συναντήσεων, η λήψη σημειώσεων και η εισαγωγή δεδομένων.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι χρήστες του Copilot δήλωσαν ότι το εργαλείο τους επιτρέπει να παραλείψουν εντελώς συναντήσεις με την βοήθεια της AI.

«Αν είναι ένα πρόβλημα που οι άνθρωποι δεν είναι καλοί στην αντιμετώπισή του, τότε οι παρούσες τεχνικές δεν δημιουργούν κάποια νέα προσέγγιση», είπε σε μια άλλη συνέντευξη νωρίτερα φέτος.

Εν ολίγοις, τα τρέχοντα μοντέλα AI είναι πολύ πιο γρήγορα στην εκτέλεση σαφώς καθορισμένων εργασιών που κάνουν σήμερα οι άνθρωποι, αν και πιο αργά, όπως η μεταγραφή και η σύνοψη σημειώσεων συσκέψεων.

Και ενώ οι πιο έξυπνες συσκέψεις μπορεί να μην είναι η πιο συναρπαστική περίπτωση χρήσης που μπορεί να φανταστεί κανείς για την τεχνητή νοημοσύνη, η πιθανή εξοικονόμηση είναι σημαντική. Μια έρευνα από την Reclaim.ai διαπίστωσε ότι οι εργαζόμενοι ξοδεύουν περισσότερο από το ένα τρίτο των ωρών εργασίας τους σε συναντήσεις, οι οποίες με βάση τη μέση αμοιβή στις ΗΠΑ, αντιπροσωπεύουν περίπου 29.000 δολάρια ανά εργαζόμενο κάθε χρόνο.

Αυτά είναι χρήματα (και χρόνος) που, σε ορισμένες περιπτώσεις, θα μπορούσαν πιθανώς να δαπανηθούν πολύ καλύτερα.

Διαβάστε ακόμη 

Bloomberg: Η Ελλάδα αναλαμβάνει δράση κατά του υπερτουρισμού και της βραχυχρόνιας μίσθωσης

Βροχή εξωδίκων για το μισό δισ. των νοσοκομείων του Ιδρύματος Νιάρχου

Προσοχή: Τα smartphones δεν κάνουν τα παιδιά πιο έξυπνα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version