«Η γέννηση της Αφροδίτης», το διάσημο έργο ζωντανεύει χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη.

Αυτήν είναι η πρωτότυπη ιδέα του Πρόκειται για την εκστρατεία του υπουργείου Τουρισμού της Ιταλίας, να μετατρέψει ουσιαστικά την Αφροδίτη σε ταξιδιώτισσα influencer. Έτσι ο διάσημος πίνακας τρώει πίτσα σε καφέ και ποζάρει στο Κολοσσαίο.

Η καμπάνια ονομάζεται «Open to Wonder» και παρουσιάζει την Αφροδίτη, ντυμένη με σύγχρονα ρούχα σχεδιαστών, να βγάζει selfies στην πλατεία του Αγίου Μάρκου, να κάνει ποδήλατο μπροστά από το Κολοσσαίο και να τρώει πίτσα στις όχθες της λίμνης Κόμο.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Venere Italia (@venereitalia23)

«Καλωσορίζουμε την εμβληματική Αφροδίτη του Μποτιτσέλι, η οποία δανείζει το πρόσωπό της για να διηγηθεί την ομορφιά μας, από τις πιο διάσημες μεγαλουπόλεις μέχρι τις πιο κρυφές γωνιές της Ιταλίας», αναφέρεται σε άλλο σημείο.

Η καμπάνια, μια συνεργασία μεταξύ του υπουργείου Τουρισμού και του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, θα «τρέξει» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και συγκεκριμένα στο Instagram, στον λογαριασμό venereitalia23.

Διαβάστε ακόμη

ΕΚΤ: Όλοι δρόμοι οδηγούν σε νέα αύξηση επιτοκίων στις 4 Μαΐου – Γρίφος το 25% ή το 50% (γραφήματα)

Η φορολογική υπόθεση που… πάει βόλτα, το ντέρμπι Περιστέρη – Γρύλλου κατά Γκριμάλντι και η Louis Vuitton πάει στην Amanzoe

Πάρης Κυριακόπουλος: Το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης της Μοτοδυναμική

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ