Η αποκάλυψη έρχεται από το CarBuzz που εντόπισε τη νέα πατέντα της Stellantis στα καταχωρημένα νέων τεχνολογιών του USPTO. Όπως όλα δείχνουν, η πολυεθνική έχει ανακαλύψει ένα ντιζάιν τύπου yoke για το τιμόνι που θα της επιτρέψει να κάνει το επόμενο βήμα στην αυτόνομη οδήγηση.
Στην τελευταία, αναμένεται πολλοί διακόπτες και χειριστήρια να καταστούν αχρείαστα. Διότι επί της ουσίας, κανείς δεν θα ελέγχει πραγματικά το αυτοκίνητο, οπότε το τιμόνι θα διπλώνεται πάνω στο ταμπλό.
Αναφορικά τώρα με την πατέντα της Stellantis, το τιμόνι που έχει σχεδιάσει είναι τύπου yoke και έχει μία πολύ σημαντική ιδιαιτερότητα: Ο οδηγός θα ελέγχει το γκάζι και το φρένο από αυτό μέσω τεχνολογίας steer-by-wire.
Stellantis patents pedal-free yoke steering system for future vehicleshttps://t.co/odQtVeW6zi
— ClubAlfa.it – Global English (@ClubAlfaIt) July 16, 2024
Που σημαίνει ότι τα πεντάλ θα αφαιρούνταν εντελώς, όπως και η κολώνα του τιμονιού, αφού πια αμφότερα θα ήταν αχρείαστα.
Για όσους απορούν, πώς θα μπορούσαμε να ελέγχουμε γκάζι και φρένο μέσα από ένα τιμόνι τύπου yoke, η απάντηση είναι απλή όταν τη διαβάζεις, δύσκολη όμως να την κάνεις πράξη.
Από όσα βλέπουμε από τα σκίτσα, η Stellantis θέλει ο οδηγός να σπρώχνει το τιμόνι μέσω των λαβών για το γκάζι και αντίστοιχα να το τραβάει για να φρενάρει. Μάλιστα, αναφέρεται ότι θα μπορεί να το κάνει με το ένα χέρι.
Φυσικά, υπάρχουν μεγάλες ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια, όταν μιλάμε για κάτι τόσο καινοτόμο. Ωστόσο, δεν υπάρχει περίπτωση η Stellantis και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία που κάνει ή θα κάνει παρόμοιες πατέντες, να μη δοκιμάσει ατελείωτες φορές το σύστημα, πριν το λανσάρει.
Διαβάστε ακόμη
Κάμαλα Χάρις: Ποιοι μεγάλοι επενδυτές και πολιτικοί τη στηρίζουν – Ποιοι ζητούν συνέδριο
Η «σφήνα» της Κάμαλα Χάρις προκαλεί τριγμούς στο Trump Trade – Πού ποντάρουν οι αγορές (γράφημα)
UBS: Τι σημαίνει η απόσυρση Μπάιντεν για την αμερικανική πολιτική σκηνή και τις αγορές
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ