Οι κινεζικοί γίγαντες ηλεκτρονικού εμπορίου, Alibaba και JD.com, σημείωσαν ρεκόρ πωλήσεων στις πλατφόρμες τους, ανήμερα της Singles Day, της Κινεζικής Black Friday.
Αν και η Singles Day είχε οριστεί να πραγματοποιηθεί την 11η Νοεμβρίου, αρκετές εταιρείες είχαν ξεκινήσει να κάνουν προσφορές ήδη από τις αρχές Νοεμβρίου ακόμη και από τα τέλη Οκτωβρίου. Οι μετοχές της JD ενισχύθηκαν περίπου κατά 4,6%, ενώ η Alibaba υποχώρησε κατά 1,8%.
Από την πρώτη μέρα του Νοεμβρίου μέχρι και σήμερα, που ουσιαστικά ρίχνει αυλαία το δεκαήμερο προσφορών, ο τεχνολογικός κινεζικός γίγαντας, Alibaba, ανέφερε ότι ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων του ανήλθε συνολικά σε 540,3 δισεκατομμύρια γουάν (84,54 δισεκατομμύρια δολάρια). Πρόκειται για άλμα μεγαλύτερο του 8% σε σύγκριση με τα τα 498,2 δισεκατομμύρια γουάν του περσινού έτους.
Από την άλλη πλευρά, για την JD.com ο όγκος συναλλαγών στην πλατφόρμα της ανήλθε συνολικά σε 349,1 δισεκατομμύρια γουάν (54,6 δισεκατομμύρια δολάρια) κατά τη διάρκεια της περιόδου των εκπτώσεων. Αυτή είναι μια αύξηση της τάξεως του 28% σε σύγκριση με τα 271,5 δισεκατομμύρια γουάν που καταγράφηκαν πέρυσι από την εταιρεία.
Εμφανής είναι επομένως, η διάθεση των Κινέζων καταναλωτών να ψωνίσουν από τις πλατφόρμες των κινεζικών γιγάντων του ηλεκτρονικού εμπορίου, παρά τις ανησυχίες για τον αντίκτυπο της καταστολής του Πεκίνου στις ισχυρότερες εταιρείες του κλάδου.
Τι αγόρασε φέτος ο κόσμος
Η Apple φαίνεται μέχρι στιγμής, πως είναι ο μεγάλος νικητής της Singles Day. Σύμφωνα με πληροφορίες από το CNBC, οι πωλήσεις iPhone χάρισαν κέρδη τουλάχιστον 100 εκατομμύριων γουάν στην κινεζική JD.com και μάλιστα, μέσα σε μόλις 2 δευτερόλεπτα από την έναρξη των τελικών υπερπροσφορών της 10ης Νοεμβρίου.
Διαβάστε ακόμη
Ακρίβεια: Στο top 3 με τις μικρότερες ανατιμήσεις η Ελλάδα (πίνακας)