Την πρώτη ριζική ανανέωση της πλατφόρμας του εδώ και μια δεκαετία ξεκίνησε να ξεδιπλώνει σταδιακά από σήμερα, Πέμπτη, το Netflix με στόχο όχι μόνο να κρατήσει τους συνδρομητές του, αλλά και να διευρύνει περαιτέρω το πελατολόγιο του.
Οι αλλαγές που θα δρομολογηθούν σταδιακά έχουν σχεδιαστεί, ώστε να βοηθήσουν το θεατή να μπορεί να αποφασίσει πιο γρήγορα τι θέλει να δει. Με τον τρόπο αυτό ελπίζει να αυξήσει το χρόνο που ξοδεύουν οι χρήστες στο app, κρατώντας τους έτσι ευχαριστημένους και δημιουργώντας ένα έναυσμα για να προσελκύσει και καινούργιους.
Στη νέα στρατηγική της η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον συνολικό χρόνο που μένει ο χρήστης στην πλατφόρμα, θεωρώντας πως είναι βασικός δείκτης που αντανακλά την ικανοποίηση του πελάτη.
Οι αλλαγές θα γίνουν κυρίως στην κεντρική σελίδα, μεγαλώνοντας τις καρτέλες των τίτλων και αναδιοργανώνοντας τις πληροφορίες που παρέχονται.
Επίσης, θα γίνουν αλλαγές στο μενού, που θα μετακινηθεί από τα αριστερά στο πάνω τμήμα της οθόνης, ενώ θα προστεθεί ένα νέο tab, ονόματι «My Netflix», στο οποίο θα προστίθενται τα φιλμ και οι σειρές που ο χρήστης έχει ξεκινήσει να βλέπει ή έχει θελήσει να σώσει για να δει αργότερα.
Σε πρώτη φάση οι αλλαγές θα γίνουν ορατές στους λογαριασμούς περίπου 270 εκατ. χρηστών παγκοσμίως. Από εκεί και πέρα, η εταιρεία θα μελετήσει την αντίδραση του κοινού και ενδεχομένως να κάνει τροποποιητικές κινήσεις, εφόσον το κρίνει απαραίτητο, πριν μονιμοποιήσει το νέο format σε όλους τους λογαριασμούς των συνδρομητών της πλατφόρμας.
Διαβάστε ακόμη
Bloomberg: Πρώτη μείωση στα επιτόκια – Πώς θα κινηθεί η ΕΚΤ στη συνέχεια (γράφημα)
Η μείωση στα επιτόκια ανεβάζει το ευρώ
Οικογένεια Τσαντίλη: Οδεύουν ξανά προς το σφυρί οι εξοχικές κατοικίες στην Αυλίδα (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ