Μπορεί η Facebook να έχει «ποντάρει» όλα της τα λεφτά στο metaverse και στην επαυξημένη πραγματικότητα, αλλά οι καταναλωτές δεν φαίνεται να αγκαλιάζουν με ιδιαίτερη θέρμη αυτή την πρωτοβουλία.
Χαρακτηριστικά είναι τα στοιχεία από την Horizon Worlds, τη «ναυαρχίδα» της Meta, η οποία έχει αποτύχει να «πιάσει» τους στόχους του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, όπως αναφέρουν εσωτερικά έγγραφα που αποκαλύπτει η Wall Street Journal.
Ο αρχικός στόχος ήταν οι 500.000 ενεργοί χρήστες μηνιαίως έως το τέλος του 2022. Αλλά οι μέχρι στιγμής επιδόσεις δεν επιβεβαιώνουν τις προσδοκίες της διοίκησης, καθώς οι τρέχοντες αριθμοί είναι λιγότεροι των 200.000.
Ταυτόχρονα, τα δεδομένα δείχνουν ότι οι περισσότεροι χρήστες δεν επιστρέφουν στην πλατφόρμα της Horizon μετά τον πρώτο μήνα χρήσης, με αποτέλεσμα ο αριθμός των χρηστών να βαίνει σταθερά μειούμενος από την άνοιξη και μετέπειτα.
Όλα τα παραπάνω αποτυπώνονται και στη μετοχή της Meta, η οποία βρίσκεται σε καθοδική τροχιά, έχοντας χάσει 62% από τις αρχές του έτους. Άλλωστε, λιγότεροι χρήστες σημαίνουν λιγότερες διαφημίσεις και άρα, λιγότερα έσοδα.
Υπενθυμίζεται ότι η Facebook μετονομάστηκε σε Meta μόλις το 2021, σε μια προσπάθεια του Μαρκ Ζούκερμπεργκ να αναδείξει το νέο στίγμα και τον νέο προσανατολισμό της εταιρείας.
Η Horizon Worlds αποτελεί μία από τις θυγατρικές της Meta, παρέχοντας ένα δίκτυο πολλαπλών ψηφιακών περιβαλλόντων, όπου οι χρήστες μπορούν να αλληλοεπιδράσουν, χρησιμοποιώντας ψηφιακά άβαταρ. Μάλιστα, για να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών, η εταιρεία προσφέρει πλέον ειδικά ακουστικά εικονικής πραγματικότητας, τα οποία κοστίζουν 1.500 δολάρια.
Εκπρόσωπος της Μeta, μιλώντας στη Wall Street Journal, προσπάθησε να «διασκεδάσει» τις αρνητικές εντυπώσεις, διαβεβαιώνοντας ότι οι βελτιώσεις του metaverse θα συνεχιστούν, καθώς πρόκειται για ένα μακροπρόθεσμο και πολυετές project.
Διαβάστε επίσης