search icon

Τεχνολογία

Noplace: Γιατί κυριαρχεί στα charts του Apple App Store

Η εφαρμογή σας επιτρέπει να συνδεθείτε με άλλους χρήστες με βάση τα κοινά σας ενδιαφέροντα – ή «αστέρια», όπως τα αποκαλεί

Mια νέα εφαρμογή στην αγορά κάνει «θραύση» στα Social Media. Πρόκειται για το Noplace, μια λειτουργία που βασίζεται σε κείμενο και είναι σαν το MySpace και το Twitter να έκαναν ένα…μωρό Gen Z, κυριαρχεί στα charts του Apple App Store αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider, το οποίο αναφέρεται στην επιδραστικότητα των Social Media.

Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) είναι το «πνευματικό παιδί» της 27χρονης ιδρύτριας και επενδύτριας Tiffany “TZ” Zhong, της οποίας η τεχνολογική καριέρα απογειώθηκε στα τέλη της εφηβείας της.

Αντί να αγχώνεστε με προσεκτικά επιμελημένες αναρτήσεις, η εφαρμογή ενθαρρύνει τους χρήστες να μοιράζονται τις σκέψεις τους που πηγάζουν από τη ροή της συνείδησής τους απευθείας. Οι άνθρωποι μπορούν επίσης να δημιουργήσουν ένα προσαρμόσιμο προφίλ με χρωματικό συνδυασμό για να εμφανίζουν τι ακούν, τι βλέπουν, τι τρώνε, τι κάνουν και τι αισθάνονται.

Τα «αστέρια» της εφαρμογής

Η εφαρμογή σας επιτρέπει να συνδεθείτε με άλλους χρήστες με βάση τα κοινά σας ενδιαφέροντα – ή «αστέρια», όπως τα αποκαλεί η εφαρμογή. Μόλις προσθέσετε τις νέες σας συνδέσεις, μπορείτε να καρφιτσώσετε τους 10 καλύτερους φίλους σας στο προφίλ σας και να χρησιμοποιήσετε την ροή μόνο για φίλους.
Σύμφωνα με την περιγραφή της στο App Store, έχει ως στόχο να θυμίσει την εποχή των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, προτού κυριαρχήσουν οι «αλγόριθμοι και οι διαφημίσεις».

Επίσης, δεν είναι η πρώτη φορά που η Noplace βρίσκεται στο προσκήνιο. Νωρίτερα φέτος, η εφαρμογή συγκέντρωσε 500.000 άτομα στη λίστα αναμονής πριν από την κυκλοφορία της, αφού δημιούργησε διαφημιστικό ενδιαφέρον μέσω των viral TikToks.

Καθώς οι χρήστες κουράζονται από τους εδραιωμένους γίγαντες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram, το Snapchat και το TikTok, νέες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισέλθει στην αρένα, διεκδικώντας μια ευκαιρία.

Το 2020, ήταν το Clubhouse, το 2022, ήταν το BeReal (το οποίο πρόσφατα πωλήθηκε για 500 εκατομμύρια ευρώ) και το 2023, υπήρξε μια πλημμύρα εφαρμογών από το Lapse μέχρι το Lemon8 της ByteDance, που είχαν την τιμητική τους.

«Όλοι μας απλώς ανταγωνιζόμαστε για την προσοχή των ανθρώπων, ειδικά την προσοχή και τον χρόνο της γενιάς Z», δήλωσε η Zhong στο Business Insider.

Πώς να δημιουργήσετε μια viral εφαρμογή

Ενώ το Noplace είχε σχεδόν μισό εκατομμύριο χρήστες στη λίστα αναμονής του μόλις τον περασμένο μήνα, η εφαρμογή δοκιμάζεται για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και μάλιστα είχε διαφορετικό όνομα.

Η Zhong άρχισε να δοκιμάζει την εφαρμογή, που τότε ονομαζόταν Nospace, στα τέλη του 2023 με έναν μικρότερο αριθμό χρηστών που θα έπρεπε να περιμένουν και να λαμβάνουν κωδικούς πρόσκλησης για να έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή.

«Όταν αρχίσαμε να κάνουμε λίστες αναμονής, ήταν στην πραγματικότητα ένας τρόπος για τους ανθρώπους να κάνουν κράτηση του ονόματος χρήστη τους», δήλωσε η Zhong, ενώ σημείωσε ότι «Ήθελα οι άνθρωποι να αισθάνονται ενθουσιασμένοι και από νωρίς».

Το Instagram και το TikTok προσπαθούν να επαναφέρουν το «κοινωνικό» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με νέες λειτουργίες για στενούς φίλους.

Μπορούν τα…αστέρια να προβλέψουν το χρηματιστήριο; Η γενιά Z το πιστεύει.Η ίδια και η μικρή της ομάδα των επτά ατόμων συνέχισαν να δοκιμάζουν την εφαρμογή σε ένα κλειστό περιβάλλον, το οποίο τους επέτρεψε να επαναλάβουν γρήγορα, να αφαιρέσουν τα περιττά χαρακτηριστικά, να πλοηγηθούν με εμπιστοσύνη και ασφάλεια και “να ενισχύσουν διπλά τα πράγματα που λειτουργούν”, πρόσθεσε η Zhong.

Την ώρα που η εφαρμογή κέρδιζε δημοτικότητα, τον Απρίλιο, η Zhong έλαβε επιστολή παύσης και αποχής από μια άλλη εταιρεία. Η Zhong αρνήθηκε να κατονομάσει την εταιρεία, αλλά μπορεί κανείς να κάνει εικασίες.

Η αλλαγή ονόματος

Έτσι, η Nospace άλλαξε το όνομά της. Εκμεταλλεύτηκε επίσης το θέαμα και στράφηκε στο TikTok για να διαφημίσει τη διαδικασία μετονομασίας. Η Zhong είπε ότι έλαβαν χιλιάδες προτάσεις μέχρι που ένας χρήστης της εφαρμογής πρότεινε το Noplace. Οι χρήστες της εφαρμογής στη συνέχεια ψήφισαν για να το εγκρίνουν.
«Ήταν ένα είδος πραγματικά διασκεδαστικής στιγμής μάρκετινγκ για εμάς και ήταν πολύ συνεργατικό», δήλωσε η Zhong, προσθέτοντας ότι «Η ατμόσφαιρα είναι ακριβώς όπως … κανένα μέρος δεν είναι σαν το σπίτι, κανένα μέρος δεν είναι σαν το εδώ».

Οι χρήστες μπορούν να ενισχύουν και να αντιδρούν με emojis στο Noplace.

Διαβάστε ακόμη

Bitcoin: Γιατί οι αναλυτές περιμένουν ένα ιστορικό κραχ – Πότε προβλέπουν… ράλι

Ελεγχοι σε 14 παραλίες με τις περισσότερες καταγγελίες πολιτών (pics)

Ηλεκτρικά οχήματα: Εκλεισε το deal BYD – Τουρκίας με το βλέμμα στην Ευρώπη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version