Η Microsoft θα αναλάβει τη διαχείριση της τεχνολογίας αλλά και πώλησης διαφημιστικού χώρου για λογαριασμό της πλατφόρμας του Netflix με σκοπό να αναπτύξει μία συνδρομή που θα περιλαμβάνει και προβολή διαφημίσεων.
Η συγκεκριμένη έκδοση συνδρομής του Netflix αναμένεται να είναι φθηνότερη σε σχέση με τις υπόλοιπες της πλατφόρμας.
Η συνεργασία έγινε γνωστή μέσω ανάρτησης στο εταιρικό blog στελέχους του Netflix. «Η Microsoft διαθέτει την αποδεδειγμένη ικανότητα να υποστηρίζει κάθε είδους διαφημιστική ανάγκη καθώς δημιουργούμε μαζί μια νέα έκδοση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις», ανέφερε στην ανάρτησή του ο COO της Netflix, Γκρεγκ Πίτερς.
«Το πιο σημαντικό, η Microsoft προσέφερε την ευελιξία για καινοτομία με την πάροδο του χρόνου τόσο από την πλευρά της τεχνολογίας όσο και από την πλευρά των πωλήσεων, καθώς και ισχυρή προστασία απορρήτου για τα μέλη μας», καταλήγει η σχετική ανάρτηση-ανακοίνωση.
«Είναι πολύ νωρίς να ανακοινώσουμε περισσότερα και έχουμε δουλειά μπροστά μας», συνέχισε ο Πίτερς. «Αλλά ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι σαφής: περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και μια premium, καλύτερη από τη γραμμική εμπειρία τηλεόρασης για τους διαφημιστές. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Microsoft καθώς φέρνουμε αυτή τη νέα υπηρεσία στη ζωή», κατέληξε ο επικεφαλής επιχειρήσεων του Netflix.
Η επιλογή της Microsoft από το Netflix αποτελεί μέρος μίας φιλόδοξης προσπάθειας επανέναρξης της στρατηγικής για ανάκαμψη εσόδων και συνδρομών της πλατφόρμας streaming, μετά τη «βουτιά» των νέων συνδρομών, για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία.
We’re thrilled Netflix has selected Microsoft as its advertising technology and sales partner. We want publishers to have more long-term viable ad monetization platforms, so more people can access the content they love wherever they are. https://t.co/QmPszxJTOf
— Satya Nadella (@satyanadella) July 13, 2022
Σε δικό του tweet ο CEO της Microsoft, Σάτια Ναντέλα, σημείωσε ότι η συνεργασία θα δώσει στους δημιουργούς περιεχομένου «πιο μακροπρόθεσμες βιώσιμες πλατφόρμες δημιουργίας εσόδων από διαφημίσεις, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο που αγαπούν όπου κι αν βρίσκονται».
Η είδηση της συνεργασίας ανέβασε κατά 1% τη μετοχή του Netflix, ενώ αυτή της Microsoft παρέμεινε σταθερή.
Διαβάστε ακόμη:
Η ακρίβεια «τρώει» τις χρυσές λίρες – Πόσα τεμάχια… σκότωσαν οι Έλληνες μέσα σε 6 μήνες (πίνακας)
Γιατί τα βρόντηξε ο Μάριο Ντράγκι: Οι κίνδυνοι για την Ιταλία, την Ευρωζώνη και την Ουκρανία