Tο Netflix δημοσίευσε για πρώτη φορά αναφορά για το τι παρακολούθησαν οι συνδρομητές του, η οποία αφορούσε το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Μάλιστα, η έκθεση πρόκειται να δημοσιεύεται δύο φορές το χρόνο, στο εξής.
Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία δημοσίευσε τις ώρες προβολής για κάθε τίτλο, την ημερομηνία που κυκλοφόρησε και αν ο τίτλος ήταν διαθέσιμος παγκοσμίως. Η αναφορά περιελάμβανε μόνο τίτλους που είχαν προβληθεί περισσότερες από 50.000 ώρες.
Αυτή η αναφορά καλύπτει 18.000 τίτλους, μετρώντας τις προβολές από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2023.
Δείτε αναλυτικά πού αφιέρωσαν οι θεατές περισσότερες ώρες προβολής:
• The Night Agent, σεζόν 1 (812.100.000 ώρες)
• Ginny & Georgia, σεζόν 2 (665.100.000 ώρες)
• The Glory, σεζόν 1 (662.800.000 ώρες)
• Τετάρτη, σεζόν 1 (507.700.000)
• Queen Charlotte: A Bridgerton Story (503.000.000)
Όταν το Netflix ήταν στα πρώτα στάδια της επιχείρησής του, δεν ήταν προς το συμφέρον του να επικεντρωθεί στη διαφάνεια, είπε ο συν-διευθύνων σύμβουλος, Ted Sarandos, επειδή «δεν ήθελε να παρέχει οδικούς χάρτες σε μελλοντικούς ανταγωνιστές».
«Χτίζαμε μια νέα επιχείρηση και χρειαζόμασταν επίσης χώρο για να μάθουμε», τόνισε σχολιάζοντας την αναφορά.
Αλλά αυτή η έλλειψη διαφάνειας δημιούργησε ένα «περιβάλλον δυσπιστίας γύρω από τα δεδομένα».
Η εταιρεία είπε ότι περισσότερο από το 60% των τίτλων του Netflix που κυκλοφόρησαν μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου εμφανίστηκαν στις εβδομαδιαίες λίστες Top 10, τις οποίες το Netflix άρχισε να δημοσιεύει τον Νοέμβριο του 2021.
Διαβάστε ακόμη
Αλλαγή σκυτάλης στον ΟΤΕ: Αποχωρεί ο Μιχάλης Τσαμάζ, νέος επικεφαλής ο Κώστας Νεμπής
Η Etsy απολύει το 11% του προσωπικού της
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ