Για πρώτη φορά διεξήχθη διαγωνισμός ομορφιάς με τεχνητή νοημοσύνη και το βραβείο έλαβε η Kenza Laylie, Μαροκινή «influencer» που δημιουργήθηκε από υπολογιστή.

Τα Fanvue World AI Creator Awards ξεκίνησαν με στόχο τη δημιουργία του πρώτου διαγωνισμού ομορφιάς για τη «βιομηχανία AI influencer».

Οι συμμετέχοντες κρίθηκαν για τις ρεαλιστικές εμφανίσεις και την τεχνολογική τους ικανότητα, καθώς και για την επιρροή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το ψηφιακό μοντέλο που κέρδισε τα καλλιστεία – Το έπαθλο

Η Μαροκινή «influencer» Kenza Laylie αναδείχθηκε η νικήτρια των βραβείων Fanvue World AI Creator Awards.

Η ομάδα πίσω από την Kenza κέρδισε τον ανταγωνισμό, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε 1.500 άλλες γυναίκες που δημιουργήθηκαν με τεχνητή νοημοσύνη, για να διεκδικήσουν το έπαθλο των 13.000 δολαρίων.

Οι κριτές είπαν στο MailOnline ότι εντυπωσιάστηκαν από την προηγμένη τεχνολογία πίσω από τη σταρ της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και από τη συναρπαστική «προσωπικότητά» της.

Αποδεχόμενος το βραβείο, ο δημιουργός της Kenza είπε: «Το να κερδίσω το βραβείο Miss AI με παρακινεί ακόμα περισσότερο να συνεχίσω τη δουλειά μου για την προώθηση της τεχνολογίας AI».

Fanvue World AI Creator Awards

Οι AI-influencers που κατέλαβαν τη 2η και 3η θέση

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Lalina, επίσης δημιούργημα τεχνητής νοημοσύνης, της οποίας το «σέξι» Instagram ισχυρίζεται ότι προσφέρει «αριστοκρατικά vibes» στους 93.000 ακόλουθούς της.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Πορτογαλίδα Olivia C, μια ταξιδιωτική influencer τεχνητής νοημοσύνης. Το μοντέλο ανεβάζει φωτογραφίες από διάφορες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο.

Οι δημιουργοί των παραπάνω influencer θα λάβουν ο καθένας ένα μερίδιο από ό,τι έχει απομείνει από το έπαθλο των 20.000 δολαρίων για τις προσπάθειές τους.

Περίεργο αλλά κερδοφόρο

Η ιδέα για την ύπαρξη καλλιστείων στα οποία οι διαγωνιζόμενες είναι δημιουργημένες με τεχνητή νοημοσύνη, φαντάζει περίεργη τώρα. Ωστόσο, οι συμμετέχοντες πιστεύουν ότι θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια τεράστια βιομηχανία.

Η Fanvue εκτιμά ότι η αξία της βιομηχανίας θα μπορούσε να φτάσει το 1 δισ. λίρες μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους με δημιουργούς να εμφανίζονται σε όλο τον κόσμο.

Ήδη, μερικές από τις κορυφαίες influencer τεχνητής νοημοσύνης, όπως η Aitana Lopez, χρεώνουν μεγάλες μάρκες έως και 1.000 $ (800 £) ανά ανάρτηση.

Η κ. Novales λέει στο MailOnline ότι η ομάδα πίσω από την Aitana στο theclueless.ai, μόλις υπέγραψε συμφωνία με την Llongueras, μια μεγάλη αλυσίδα ισπανικών κομμωτηρίων.

Εξηγεί ότι καθώς ήταν δύσκολο να βρεθούν ανθρώπινα μοντέλα πρόθυμα να αλλάζουν τα μαλλιά τους κάθε λίγες εβδομάδες, η εταιρεία στράφηκε στα μοντέλα AI ως εναλλακτική λύση.

Διαβάστε ακόμη

«Ράλι» νέων διαγωνισμών για ψηφιακά έργα 245 εκατ. ευρώ σε δυο μήνες (pic)

Μάνατζερ και στελέχη με μισθούς αγοράς – «Τέλος» ΤΧΣ και ΤΑΙΠΕΔ – Eγένετο «Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο»

Ιntrakat: Ρελάνς στην Ρουμανία με στόχο διπλάσιο ανεκτέλεστο – Νέες εξαγορές στην Ελλάδα, έμφαση σε παραχωρήσεις και ΑΠΕ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ