search icon

Τεχνολογία

Μεταχειρισμένα κινητά: Πώς γεννήθηκε αυτή η τάση – Ποιοι την ανέπτυξαν

Αυξάνονται στη Γερμανία οι εταιρίες που αγοράζουν μεταχειρισμένες συσκευές και τις ανανεώνουν - Πολλοί αγοραστές δίνουν πλέον βάρος στην τιμή και όχι στις καινοτομίες

Kαθαρισμός, διαγραφή δεδομένων και ανανέωση λογισμικού: Τα ανακαινισμένα κινητά πρέπει να είναι όσο το δυνατόν σε καλύτερη κατάσταση όταν φθάσουν μέσω ταχυδρομείου στο πελάτη. Ολοένα και περισσότερες εταιρίες στη Γερμανία εξειδικεύονται στην ανανέωση. Αγοράζουν μεταχειρισμένες συσκευές, τις ανακαινίζουν και στη συνέχεια τις πωλούν. Μια σχετικά νέα τάση, την οποία πολλοί καταναλωτές αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό. Η ετικέτα «μεταχειρισμένο» προκαλεί συχνά αμφιβολίες για την ποιότητα του προϊόντος.

Η εταιρεία Interzero, με παρουσία σε Βερολίνο και Κολωνία, φιλοδοξεί να βελτιώσει τη φήμη των μεταχειρισμένων. «Η εμπειρία αγοράς μεταχειρισμένης τεχνολογίας δεν πρέπει να διαφέρει από την εμπειρία αγοράς ενός ολοκαίνουργιου προϊόντος», λέει ο Ντιρκ Κρολικόβσκι, επικεφαλής του τμήματος Τεχνολογίας και Διαδικασιών. «Μόνο τότε οι πελάτες θα έχουν κάτι καλό να πουν για τα μεταχειρισμένα και την εταιρία μας», προσθέτει.

Τα διαδικτυακά καταστήματα πώλησης μεταχειρισμένης τεχνολογίας έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Διαφημίζονται με σλόγκαν όπως «Καλό για το κάρμα, καλό για το πορτοφόλι – Ανακαινισμένο αντί καινούργιο».

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στην Deutsche Welle

Exit mobile version