Υψηλότερες από τις εκτιμήσεις ήταν οι πωλήσεις της Meta κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022, με τη μετοχή της να βλέπει άνοδο στις ηλεκτρονικές συναλλαγές της Wall Street (+19%).
Οι πωλήσεις της Meta στο δ’ τρίμηνο υποχώρησαν 4% σε ετήσια βάση, ενώ τα κόστη και τα έξοδα της εταιρείας διογκώθηκαν 22%, στα 25,8 δισ. δολάρια.
Παράλληλα, για το τρέχον πρώτο τρίμηνο του 2023, η Meta αναμένει έσοδα 26-28,5 δισ. δολαρίων. Εξάλλου έδωσε το πράσινο φως στην αύξηση του προγράμματος επαναγοράς μετοχών κατά 40 δισ. δολάρια.
Πιο αναλυτικά για το τέταρτο τρίμηνο του 2022 η εταιρεία ανακοίνωσε ισχυρή πτώση των καθαρών της κερδών στα 4,65 δισ. δολάρια ή 1,76 δολ. ανά μετοχή από τα 10,29 δισ. ή 3,67 δολ. ανά μετοχή την ίδια περίοδο ένα χρόνο νωρίτερα.
Έτσι, τα έσοδα 32,17 δισ. δολαρίων που εμφάνισε ξεπέρασαν κατά πολύ τα 31,53 δισ., τις εκτιμήσεις δηλαδή των αναλυτών.
Πιο αναλυτικά:
- Oι καθημερινά ενεργοί χρήστες (Daily Active Users – DAUs) ανήλθαν σε 2 δισ. έναντι εκτίμησης για 1,99 δισ.
- Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες (Monthly Active Users – MAUs) ήταν 2,96 δισ. όσο προβλεπόταν
- To μέσο έσοδο ανά χρήστη (Average Revenue per User – ARPU) ανήλθε σε 10,86 δολάρια έναντι εκτίμησης για 10,63 δολ.
Όπως σημειώνει το Reuters, η πρόβλεψη της Meta αποτελεί ένδειξη ότι η αγορά διαφημίσεων πιθανώς ανακάμπτει καθώς οι εταιρείες αυξάνουν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ έπειτα από μία μεγάλη περίοδο παύσης λόγω μακροοικονομικών αβεβαιοτήτων.
«Η κοινότητά μας συνεχίζει να αναπτύσσεται και είμαι ικανοποιημένος από την ισχυρή δέσμευση στις εφαρμογές μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζούκενμπεργκ.
Διαβάστε ακόμη:
Κριστίν Λαγκάρντ: Δεν αποκλείονται αυξήσεις στα επιτόκια και μετά τον Μάρτιο