search icon

Τεχνολογία

Kaspersky: Εντόπισε πάνω από 1 εκατομμύριο απόπειρες παρακολούθησης ημερησίως

Τα προϊόντα της Kaspersky διαθέτουν τη λειτουργία Do Not Track (DNT) που αποκλείει στοιχεία σχεδιασμένα για να παρακολουθούν τη δραστηριότητα του χρήστη σε ιστότοπους

Η τελευταία ανάλυση της Kaspersky για τις 25 πιο διαδεδομένες υπηρεσίες διαδικτυακής παρακολούθησης, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών της Google, της New Relic και της Microsoft, αποκάλυψε πάνω από 38 δισεκατομμύρια περιστατικά συλλογής δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών από web trackers το 2024, με μέσο όρο ένα εκατομμύριο ανιχνεύσεις κάθε μέρα.

Η παρακολούθηση ιστού περιλαμβάνει τη συλλογή, αποθήκευση και ανάλυση δεδομένων για τη διαδικτυακή συμπεριφορά των χρηστών. Τα δεδομένα αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν δημογραφικά στοιχεία, αριθμό επισκέψεων σε ιστότοπους, χρόνο παραμονής στις σελίδες και αλληλεπιδράσεις όπως τα κλικ, τα scrolls και οι κινήσεις του ποντικιού, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παραγωγή θερμικών χαρτών και άλλων χρήσιμων αποτελεσμάτων. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τις πληροφορίες αυτές για την εξατομίκευση της εμπειρίας των χρηστών, την ενίσχυση της δραστηριότητάς τους, την πιο αποτελεσματική στόχευση διαφημίσεων και την εκτίμηση της απόδοσης των διαδικτυακών υπηρεσιών τους.

Τα προϊόντα της Kaspersky διαθέτουν τη λειτουργία Do Not Track (DNT) που αποκλείει στοιχεία σχεδιασμένα για να παρακολουθούν τη δραστηριότητα του χρήστη σε ιστότοπους. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στην Kaspersky να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση συλλογής δεδομένων από web trackers.

Για να γίνει αυτή η εκτίμηση, οι ειδικοί της Kaspersky ανέλυσαν τις 25 πιο διαδεδομένες υπηρεσίες παρακολούθησης.

Αυτές περιλαμβάνουν τις εξής τέσσερις από την Alphabet Inc.: Google Display & Video 360, Google Analytics, Google AdSense και YouTube Analytics. Περιλαμβάνουν επίσης υπηρεσίες από τη New Relic και τη Microsoft, συμπεριλαμβανομένου του Bing και άλλων πλατφορμών παρακολούθησης της Microsoft. Η ανάλυσή τους αποκάλυψε ότι εντοπίστηκαν 38.725.551.855 περιστατικά συλλογής δεδομένων σε έναν χρόνο, από τον Ιούλιο του 2023 έως τον Ιούνιο του 2024, με τους χρήστες να κοινοποιούν δεδομένα τους περίπου 1.060.974 φορές την ημέρα.

Στην έκθεση γίνεται ανάλυση της χρήσης διάφορων υπηρεσιών παρακολούθησης ανά περιοχή. Τα βασικά ευρήματα περιλαμβάνουν:

«Παρόλο που οι 25 κορυφαίες υπηρεσίες παρακολούθησης δείχνουν ότι η συλλογή δεδομένων δεν περιορίζεται σε λίγες μόνο εταιρείες, όσο περισσότεροι οργανισμοί αποθηκεύουν και επεξεργάζονται τις πληροφορίες μας, τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος παραβιάσεων. Ωστόσο, με το μεγαλύτερο μέρος της παρακολούθησης να πραγματοποιείται από tech giants, έχουν ισχυρό κίνητρο να προστατεύουν τα δεδομένα των χρηστών και να διαφυλάξουν τη φήμη τους. Εν τέλει όμως, οι ίδιοι οι χρήστες πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη για την ασφάλεια των δεδομένων τους, έχοντας επίγνωση για τις πλατφόρμες στις οποίες αλληλεπιδρούν και λαμβάνοντας μέτρα για την προστασία του απορρήτου τους», σχολιάζει η Anna Larkina, ειδικός ασφάλειας και απορρήτου στην Kaspersky.

Διαβάστε ακόμη:

Οδηγός ΑΑΔΕ για AirBnB: Τι ισχύει εάν διαχειρίζεται άλλος το ακίνητό σας

«Κτήμα Βασιλείου»: Προς νέο σφυρί, αλλά με ανατροπή στην τιμή για το γνωστό οινοποιείο της Νεμέας (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα 

Exit mobile version