Κατά 1.210% αυξήθηκαν παγκοσμίως οι διαδικτυακές αναζητήσεις για «προπαραγγελία iPhone» στις 7 Σεπτεμβρίου, την ημέρα δηλαδή που η Apple παρουσίασε τα νέα iPhone 14 και iPhone 14 Pro μαζί με τα άλλα νέα της προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των ρολογιών νέας γενιάς και Airpods, σύμφωνα με ανάλυση των αναζητήσεων της Google.
Η ανάλυση από το AskGamblers.com αποκαλύπτει ότι το διαδικτυακό ενδιαφέρον για προπαραγγελία του νέου iPhone εκτινάχθηκε στα ύψη, περισσότερο από δώδεκα φορές μέσα σε μια μέρα κατά την παρουσίαση του νέου μοντέλου. Το iPhone 14, με τιμή από 799 δολάρια (849 λίρες), θα μπορεί να στέλνει μηνύματα μέσω δορυφόρου όταν είναι εκτός δικτύου.
Εκπρόσωπος από το AskGamblers.com σχολιάζοντας τα ευρήματα, είπε: «Το iPhone είναι βασικό στοιχείο της σύγχρονης κουλτούρας ενώ και οι παρουσιάσεις της Apple είθισται να γίνονται πρωτοσέλιδα σε όλο τον κόσμο κάθε φορά που ανακοινώνουν ένα νέο μοντέλο. Η κυκλοφορία του iPhone 14 δεν αποτελεί εξαίρεση. Το νέο προϊόν δίνει μεγάλη έμφαση στην παροχή βοήθειας στους καταναλωτές όταν βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση, στέλνοντας μηνύματα όταν είναι εκτός δικτύου και στέλνοντας κλήσεις έκτακτης ανάγκης για βοήθεια. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν αυτές οι αναζητήσεις μεταφράζονται σε πωλήσεις για την Apple».
Διαβάστε ακόμα:
United Group – Nova: Ανακοινώνει επενδύσεις 2 δισ. ευρώ σε οπτικές ίνες
Οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν δώσει $4 δισ. για αγορά 192 πλοίων το 2022
Ρεύμα: Έως και τέσσερις φορές πάνω οι μετακινήσεις μεταξύ των παρόχων ενέργειας