Η FCC απαιτεί τη χρήση ετικετών όπως αυτές, που χρησιμοποιούνται ευρέως στην περιγραφή των διατροφικών στοιχείων των προϊόντων στην αμερικανική αγορά, ενώ οι πάροχοι ευρυζωνικών υπηρεσιών υποχρεώνονται να παρουσιάζουν στο σημείο της πώλησης ετικέτες με τις τιμές χρέωσης των υπηρεσιών που προσφέρουν, ενδεχόμενες επιπλέον χρεώσεις, αλλά και πληροφορίες σχετικές με επιδοτούμενη χρήση.
Η χρήση ετικετών έγινε αρχικά γνωστή στο πλαίσιο ενός εθελοντικού προγράμματος το 2016. Το Κογκρέσο υποχρέωσε την FCC να κάνει υποχρεωτική τη χρήση τους στο πλαίσιο του νόμου για την αναβάθμιση των υποδομών στις ΗΠΑ το 2021.
Διαβάστε ακόμη
Ξέσπασε πόλεμος για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις – Στην αντεπίθεση οι διαχειριστές ακινήτων «Airbnb»
Τα τρία ραντεβού του Nolita, το «Do svidaniya» της Γκρίσιν και το dark της Leroy Merlin