Ο διευθύνων σύμβουλος της Intel δήλωσε στο Reuters ότι η εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες προκειμένου να ξεκινήσει την παραγωγή chips για αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε να ανακουφίσει εν μέρει τη σχετική έλλειψη που υπάρχει στα εργοστάσια αυτοκινήτων.
Ο Pat Gelsinger είπε ότι η εταιρεία σχεδιάζει την κατασκευή αυτών των τσιπς μέσα στο εργοστασιακό δίκτυο της Intel, με στόχο την παραγωγή τους εντός έξι έως εννέα μηνών. Ο Gelsinger νωρίτερα συναντήθηκε με αξιωματούχους του Λευκού Οίκου προκειμένου να συζητήσουν την αλυσίδα εφοδιασμού των ημιαγωγών.
Η Intel είναι μία από τις τελευταίες εταιρείες στον κλάδο που σχεδιάζει και κατασκευάζει τα δικά της chips. Tον περασμένο μήνα δήλωσε ότι θα ανοίξει τα εργοστάσιά της και σε εξωτερικούς πελάτες και θα κατασκευάσει εργοστάσια τόσο στις Η.Π.Α. όσο και στην Ευρώπη σε μια προσπάθεια να αντισταθμίσει την κυριαρχία των ασιατικών κατασκευαστών, όπως είναι η Taiwan Semiconductor Manufacturing αλλά και η Samsung Electronics.
Ωστόσο, ο Gelsinger είπε στους αξιωματούχους του Λευκού Οίκου κατά τη διάρκεια της συνάντησης ότι η Intel θα ανοίξει το υπάρχον δίκτυο σε εταιρείες αυτόματων τσιπς για να παρέχουν άμεση βοήθεια στην έλλειψη που έχει διαταράξει τις γραμμές συναρμολόγησης της Ford και της General Motors.
“Ελπίζουμε ότι ορισμένα από τα προβλήματα μπορούν να μετριαστούν, χωρίς να απαιτείται κατασκευή εργοστασίων τριών ή τεσσάρων ετών, αλλά ίσως μέσα σε έξι μήνες νέα προϊόντα να πιστοποιούνται με βάση τις υπάρχουσες διαδικασίες μας”, δήλωσε ο Gelsinger. “Έχουμε ξεκινήσει να υλοποιούμε αυτές τις δεσμεύσεις ήδη με ορισμένους από τους βασικούς προμηθευτές”.
Ο Gelsinger δεν ονόμασε τους προμηθευτές εξαρτημάτων, αλλά είπε ότι το εγχείρημα θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί στα εργοστάσια της Intel στο Όρεγκον, την Αριζόνα, το Νέο Μεξικό, το Ισραήλ ή την Ιρλανδία.
Διαβάστε ακόμη
Πουλήθηκε η θαλαμηγός «Phalarope» των Κουτσολιούτσων – Στα €1,8 εκατ. το τίμημα
Ε.Ε: Οδηγεί σε «επανασχεδιασμό» της παγκόσμιας οικονομίας με πράσινα πρότυπα
Ετοιμάζονται για νέο κύκλο συγχωνεύσεων οι μεγάλοι των σούπερ μάρκετ