Αλλαγές στην αρχική οθόνη του ετοιμάζει το άμεσα το Instagram.
Συγκεκριμένα, από τον Φεβρουάριο, η καρτέλα Shop θα αφαιρεθεί και το πλήκτρο Create θα επανέλθει στο κέντρο της μπάρας πλοήγησης, “σπρώχνοντας” την καρτέλα Reels στα δεξιά.
Οι αγορές θα συνεχίσουν να υπάρχουν στο feed, στα Reels, στα Stories και στις διαφημίσεις, απλά δε θα διαθέτουν πλέον μία δικιά τους, ξεχωριστή καρτέλα.
Στόχος του Instagram είναι να απλοποιήσει την υπηρεσία, φέρνοντας στο επίκεντρο “τη σύνδεση των ανθρώπων με αυτά που αγαπάνε”. Σύμφωνα με πληροφορίες του The Information όμως, η αλλαγή αυτή δεν είναι τόσο αθώα, καθώς το Instagram προσπαθεί να αποκόψει πολλά από τα shopping χαρακτηριστικά του και να επικεντρωθεί σε εμπορικές προσπάθειες που συνδέονται πιο άμεσα με το κέρδος από διαφημίσεις.
Διαβάστε επίσης
Τα πιο πρωτοποριακά πιάτα του εστιατορίου Noma – Σαν πίνακες που αφηγούνται ιστορίες