Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τη διαρκή προώθηση των εταιριών, αυξάνονται διαρκώς και μάλιστα με εκθετικούς ρυθμούς.
Tο ίδιο, βέβαια, δεν συμβαίνει με τους δημόσιους χώρους φόρτισης, και έτσι φθάνουμε σε ένα μεγάλο πρόβλημα με εξαιρετικά δύσκολη λύση.
Ο αριθμός των πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων ανέβηκε κατά 9,2% την προηγούμενη χρονιά. Μάλιστα τα Plug-In υβριδικά ξεπέρασαν τα 6,6 εκατομμύρια πωλήσεις.
Όμως οι αριθμοί των σημείων φόρτισης ακολουθούν σαφώς χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης. Αν και αυτό δεν ισχύει παντού στον κόσμο, με αρκετές διαφοροποιήσεις από χώρα σε χώρα.
Για παράδειγμα, στην αγορά της Κίνας, οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης, χάρη σε ένα μεγάλο πρόγραμμα ανάπτυξης από την κυβέρνηση, ακολουθούν τους ρυθμούς αύξησης των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Και έτσι η αναλογία μεταξύ τους παραμένει σταθερή από το 2018.
Σε αγορές όπως αυτή των ΗΠΑ, η σχέση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των σημείων φόρτισης έχει μεγαλώσει δραματικά, ιδίως την περασμένη χρονιά.
Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα στην Ευρώπη με την τεράστια άνοδο των πωλήσεων.
Για παράδειγμα, στη Γερμανία αντιστοιχούσαν 8 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανά σημείο φόρτισης. Το 2021 αντιστοιχούν 20 αυτοκίνητα ανά σταθμό φόρτισης.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto