Σημαντικές αλλαγές στην ψηφιακή καθημερινότητα των χρηστών της τεχνολογίας θα φέρει σύντομα η τεχνητή νοημοσύνη (AI). Οι εν λόγω αλλαγές αναμένεται επηρεάσουν και τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε αναζητήσεις στο διαδίκτυο, εισάγοντας προσωποποιημένες – στοχευμένες αναζητήσεις μόνο με τη χρήση εικόνων ή βίντεο, μέσω της κάμερας του κινητού τηλεφώνου.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», την περαιτέρω αξιοποίηση των εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο τη μεγαλύτερη οπτικοποίηση των αναζητήσεων στο Διαδίκτυο, δρομολογεί η Google, ενεργοποιώντας σταδιακά μια σειρά νέων λειτουργιών μέσω των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Πλέον, δημιουργούνται εμπειρίες αναζήτησης που είναι πιο απλές και πιο οπτικοποιημένες από ποτέ, ενώ στο μέλλον, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, οι δυνατότητες αυτές θα είναι άπειρες.
Στόχος του αμερικανικού κολοσσού είναι να γίνει η εξερεύνηση της πληροφορίας ακόμα πιο φυσική και απλή. Ένα πρώτο δείγμα είναι η βελτίωση του Google Lens, το οποίο ήδη χρησιμοποιείται πάνω από 10 δισεκατομμύρια φορές τον μήνα, καθώς οι άνθρωποι αναζητούν αυτό που βλέπουν, χρησιμοποιώντας μόνο την κάμερα ή τις φωτογραφίες τους, απευθείας από την επιλογή αναζήτησης.
«Αναζήτηση οθόνης»
Το επόμενο βήμα, που θα γίνει μέσα στους επόμενους μήνες, θα είναι η «αναζήτηση οθόνης» στο Αndroid. Με αυτήν την τεχνολογία, οι χρήστες θα μπορούν να αναζητήσουν όποια εικόνα ή όποιο βίντεο βλέπουν στις ιστοσελίδες και στις εφαρμογές τους, όπως στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων και βίντεο, χωρίς να χρειάζεται να βγουν από το περιβάλλον της εφαρμογής.
Διαβάστε ακόμη
Στο «κόκκινο» το πετρέλαιο – Απογοήτευση από τις προοπτικές ανάπτυξης της Κίνας
Η Τουρκία «πρωταθλήτρια» στην αγορά χρυσού και τον Ιανουάριο