search icon

Τεχνολογία

Google – Meta: Γιατί οι Βρυξέλλες τις έθεσαν στο στόχαστρό τους

Το προσωπικό της Google φαινόταν να διευκολύνει τη Meta να παραβιάσει τις πολιτικές της εταιρείας αναζήτησης σχετικά με τη στόχευση διαφημίσεων σε ανήλικους

pixabay

Οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές ζήτησαν από την Google να δώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με μια μυστική διαφημιστική συνεργασία με τη Meta, η οποία παραβιάζει τους κανόνες που έχει θέσει η ίδια η εταιρεία αναζήτησης για την προστασία ανηλίκων στο διαδίκτυο.

Αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής διερευνούν διάφορες διαφημιστικές καμπάνιες που στοχεύουν στην προώθηση του Instagram σε εφήβους μέσω του YouTube.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες από τους Financial Times, τον περασμένο Οκτώβριο οι ρυθμιστικές αρχές της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ζήτησαν από τους δικηγόρους της Alphabet, μητρικής εταιρείας της Google, να εξετάσουν και να συλλέξουν στοιχεία, όπως δεδομένα, παρουσιάσεις, εσωτερικές συνομιλίες και email που σχετίζονται με αυτές τις διαφημιστικές καμπάνιες.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το υλικό αυτό συλλέχθηκε στο πλαίσιο της εσωτερικής έρευνας της Google. Οι πληροφορίες παρουσιάστηκαν σε αξιωματούχους στις Βρυξέλλες, οι οποίοι θα αποφασίσουν αν θα προχωρήσουν σε δράση.

Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας, το προσωπικό της Google φαινόταν να διευκολύνει τη Meta να παραβιάσει τις πολιτικές της εταιρείας αναζήτησης σχετικά με τη στόχευση διαφημίσεων σε ανήλικους.

Διαβάστε ακόμη 

Ακίνητα: Το ράλι τιμών θα συνεχιστεί και το 2025

Κρουαζιέρα: Η Κέρκυρα γιορτάζει ένα επίτευγμα ρεκόρ – Αύξηση 23,08% στους επιβάτες (πίνακας)

Douleutaras: Εξασφάλισε χρηματοδότηση €1,2 εκατ. για την Piney

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version