Μυστικό όπλο για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται εμπορικά στο Διαδίκτυο αποτελούν τα cookies αφού αποτελούν τα ίχνη των χρηστών για το που πήγαν και τι έκαναν όσο ήταν συνδεδεμένοι με το Internet και με βάση αυτά τα ίχνη μπορούν οι εταιρείες να δημιουργούν τα εμπορικά προφίλ των χρηστών και να εντοπίζουν τις τάσεις που υπάρχουν στον κυβερνοχώρο γενικότερα.

Η Google ανακοίνωσε ότι στις αρχές του 2024 θα προσφέρει στους χρήστες του Internet ένα νέο εργαλείο που ονομάζεται «Tracking Protection» και όπως λέει το όνομα του στοχεύει στην προστασία των χρηστών από τον εντοπισμό της online δραστηριότητας τους.

Το εργαλείο αυτό θα ενσωματωθεί στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome και αν το ενεργοποιήσει ένας χρήστης θα μπλοκάρονται τα cookies τρίτων. Η Google προγραμματίζει μια δοκιμή στις 4 Ιανουαρίου στην οποία θα επιλεχθούν τυχαία όπως υποστηρίζει η εταιρεία περίπου 30 εκατομμύρια χρήστες στους οποίους θα δοθεί η δυνατότητα χρήσης του νέου εργαλείου για να μελετηθεί στη συνέχεια το πόσο καλά λειτούργησε. Όποιος επιλεγεί θα δει την σχετική ειδοποίηση στον υπολογιστή ή το κινητό του τηλέφωνο.

Σε περίπτωση που ένας ιστότοπος δεν λειτουργεί χωρίς τα μπλοκαρισμένα cookies, οι χρήστες θα μπορούν να ενεργοποιήσουν προσωρινά ξανά τα cookies στον εν λόγω ιστότοπο. Για να το κάνει αυτό, ο χρήστης θα πρέπει να μεταβεί στη γραμμή διευθύνσεων όπου θα δει ένα εικονίδιο ματιού στα δεξιά. Κάνοντας κλικ σε αυτό το εικονίδιο θα ανοίξει ένα πλαίσιο όπου θα μπορεί να ενεργοποιήσει ή να απενεργοποιήσει τη λειτουργία.

Διαβάστε ακόμη

HSBC: Γιατί συστήνει αυξημένες θέσεις στις ελληνικές μετοχές (πίνακες)

Επίδομα θέρμανσης: Τον Ιανουάριο οι αιτήσεις για όσους «καίνε» ρεύμα

Η περίπτωση Σαμαρά και η ανάλυση του Μαξίμου, ο Χαρδαλιάς ετοιμάζεται για διαχειριστικό έλεγχο στον Πατούλη, η Τρ. Πειραιώς και το Μετοχικό Ταμείο, ο ΟΤΕ, το νέο μάνατζμεντ και η εθελουσία 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ