search icon

Τεχνολογία

Gmail: Πώς θα απαλλαγείτε από την ανεπιθύμητη αλληλογραφία

Stop στα ανεπιθύμητα newsletters με τα άχρηστα νέα και τις ανούσιες προσφορές

Τέρμα στον «εφιάλτη» των ανεπιθύμητων newsletters βάζει το Gmail και στην mobile έκδοσή του. Το πρόβλημα, ειδικά σε λογαριασμούς που δεν χρησιμοποιούνται τακτικά, ήταν έντονο εξαιτίας των άπειρων newsletters με νέα και προσφορές.

Τα emails αυτά εκτός από τον αποθηκευτικό χώρο που καταλαμβάνουν μας δημιουργούσαν μια έξτρα υποχρέωση να κάνουμε εκκαθάριση.

Το Gmail έχει δουλέψει πάνω σε αυτό το κομμάτι εδώ και αρκετό καιρό στην web έκδοσή του δίνοντας την επιλογή στους χρήστες να κάνουν απεγγραφή (unsubscribe) από το πλήκτρο στην κορυφή, απαλλάσσοντάς τους από τη λίστα αποστολής των εταιρειών.

Η δυνατότητα, που λύνει τα χέρια των χρηστών σταθερών υπολογιστών, δίνεται πλέον και στους χρήστες της mobile έκδοσης.

Πώς λειτουργεί

Αρκεί να πατήσεις στις τρεις τελείες πάνω αριστερά. Στην οθόνη του κινητού θα μας δοθεί η επιλογή να κάνουμε unsubscribe από την λίστα του newsletter της εταιρείας που επιθυμούμε. Αφού πραγματοποιήσουμε το πρώτο βήμα θα ακολουθήσει ένα μήνυμα επιβεβαίωσης πριν την διαγραφή του. Στο ίδιο μενού θα βρούμε και την επιλογή να μαρκάρουμε το email σαν spam ή σαν phishing.

Σε περίπτωση λοιπόν που δεχόμαστε μηνύματα από μια υπηρεσία στην οποία δεν έχουμε εγγραφεί ποτέ έχουμε την επιλογή να πούμε στο Gmail πως αυτά τα μηνύματα είναι spam και να τα μεταφέρει στον ανάλογο φάκελο και κατόπιν θα διαγραφούν αυτόματα σε 30 ημέρες. Αν δηλώσουμε πως είναι phishing τότε προχωράει στις απαραίτητες διαδικασίες για να μπλοκάρει αυτά τα μηνύματα αφού πρώτα κάνει τους απαραίτητους ελέγχους.

Η λειτουργία δεν είναι ακόμα διαθέσιμη σε όλους και έχει να κάνει με την έκδοση της εφαρμογής που έχει ο καθένας στο κινητό του. Η έκδοση που έχει μπει αυτή η λειτουργία είναι η 2023.11.26 και μέχρι στιγμής εμφανίζεται μόνο σε Pixel τηλέφωνα.

Σύντομα όμως το Gmail Unsubscribe θα μοιραστεί σε όλους τους χρήστες του Gmail ως ένα επιπλέον εργαλείο που θα λύσει αρκετά προβλήματα.

Διαβάστε ακόμη  

Οι influencers της Ελλάδας: Ποιοι είναι, πόσο χρεώνουν, πώς πέτυχαν – Μία «ακτινογραφία» της αγοράς (pics)  

«Χρυσές» business 10,5 δισ. ευρώ στο ποδόσφαιρο, με «πρωταθλήτρια» τη Ρεάλ (pics) 

Ελληνίδα δισεκατομμυριούχος πουλά «χρυσάφι» τη φάρμα της στη Γαλλία και σταματά τις business με τα άλογα (pics + vid) 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version