Το 2023, το 59% των επιχειρήσεων της ΕΕ είχε επιτύχει τουλάχιστον το βασικό επίπεδο ψηφιακής έντασης. Από τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ), το 58% έφτασε πέρυσι σε τουλάχιστον βασικό επίπεδο ψηφιακής έντασης, ενώ το ποσοστό για τις μεγάλες επιχειρήσεις ήταν 91%, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Eurostat.
Το «τουλάχιστον βασικό επίπεδο ψηφιακής έντασης» – που μετράται από τον δείκτη ψηφιακής έντασης (DII) – συνεπάγεται τη χρήση τουλάχιστον 4 από 12 επιλεγμένες ψηφιακές τεχνολογίες, όπως η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το cloud computing, η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) ή η ύπαρξη πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου που αντιστοιχούν σε τουλάχιστον 1% του συνολικού κύκλου εργασιών. Το τουλάχιστον βασικό επίπεδο περιλαμβάνει επιχειρήσεις με χαμηλό, υψηλό και πολύ υψηλό επίπεδο του δείκτη ψηφιακής έντασης (DII), εξαιρουμένου του πολύ χαμηλού επιπέδου.
Σύμφωνα με έναν από τους στόχους της Ψηφιακής Δεκαετίας, πάνω από το 90% των ΜμΕ της ΕΕ θα πρέπει να επιτύχουν τουλάχιστον ένα βασικό επίπεδο ψηφιακής έντασης έως το 2030. Αυτό σημαίνει ότι πέρυσι, οι ΜμΕ στην ΕΕ απείχαν 32 ποσοστιαίες μονάδες (π.μ.) από τον στόχο που είχε τεθεί για το 2030 στην Ψηφιακή Δεκαετία.
Το 4,4% των ΜμΕ της ΕΕ έφτασε σε πολύ υψηλό επίπεδο ψηφιακής έντασης, ενώ το 19,6% έφτασε σε υψηλό επίπεδο. Οι περισσότερες ΜμΕ κατέγραψαν χαμηλά (33,8%) ή πολύ χαμηλά (42,3%) επίπεδα ψηφιακής έντασης. το μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων που έφτασαν σε πολύ υψηλό επίπεδο ψηφιακής έντασης ήταν στη Φινλανδία (13,0%), τη Μάλτα (11,4%) και τις Κάτω Χώρες (11,0%).
Παράλληλα, οι χώρες με τις περισσότερες επιχειρήσεις που χαρακτηρίζονται από πολύ χαμηλή ψηφιακή ένταση ήταν η Ρουμανία (72,1%), η Βουλγαρία (70,6%) και η Ελλάδα (56,2%).
Διαβάστε ακόμη
Κραταιοί οι Ελληνες εφοπλιστές – Αυτή είναι η ακτινογραφία του ελληνόκτητου εμπορικού στόλου
ΑΑΔΕ: Νέες διαδικασίες για οχήματα στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ