Να ξανακερδίσει τους αποστάτες πελάτες της μεταπηδώντας από το παραδοσιακό στυλ στο μοντέρνο επιδιώκει η ελβετική βιομηχανία ρολογιών πολυτελείας η οποία προσπαθεί να συναγωνιστεί τους μεγάλους αντιπάλους της, όπως την Apple.
Ο επικεφαλής της TAG Heuer, μιλώντας στο CNBC επισήμανε ότι στις 9 Νοεμβρίου η εταιρεία θα παρουσιάσει το νέο smartwatch με λογισμικό Android αξίας 1.800 δολαρίων, με σκοπό να συναγωνιστεί το AppleWartch.
Ο πρόεδρος του τμήματος ρολογιών της LVMH και Διευθύνων Σύμβουλος της Tag Heuer, Jean-Claude Biver, ανέφερε στο CNBC ότι ο ανταγωνισμός με την Apple είναι μεγάλος.
«Πόσο επιτυχής υπήρξε η Apple; Δεν ξέρουμε. Στην αρχή, μιλούσαν περίπου για 10 έως 20 εκατομμύρια τεμάχια, μετά μερικές φορές γινόταν λόγος μόνο για 5.000.000. Παρ ‘όλα αυτά, το να πουλήσεις 5 εκατομμύρια ρολόγια όταν δεν είσαι εταιρεία δημιουργίας ρολογιών αποτελεί ιδιοφυΐα. Είναι πρωτοφανές».
«Τώρα, το πώς θα ενεργήσει σχετικά με την παραδοσιακή ελβετική βιομηχανία ρολογιών; Σίγουρα είναι τεράστιος ο ανταγωνισμός! Θα είναι ένα τσουνάμι, για μένα. Στον τομέα των τιμών, κυμαίνονται μεταξύ 200 δολαρίων και 2.000 δολαρίων» επισήμανε ο Jean-Claude Biver.
Η Ελβετική εταιρεία ωρολογοποιίας είχε υποστηρίξει στο παρελθόν ότι μετά το νέο ρολόι της Apple όλα τα υπόλοιπα θα φαίνονται παρωχημένα, και τα παραδοσιακά ρολόγια θα αρχίσουν σταδιακά να χάνουν την αίγλη τους, καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται.