Όσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπαίνουν στη ζωή μας, τόσο θα γίνονται αναπόφευκτες συγκρίσεις σε σχέση με τα «κοινά» μας βενζινοκίνητα και diesel.
Μία από αυτές τις συγκρίσεις αφορά την αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου και τη συχνότητα με την οποία εμφανίζουν βλάβες.
Η έρευνα της βρετανικής εταιρείας «whitch?» αφορά 48.000 ιδιοκτήτες συνολικά, που οδηγούν περίπου 57.000 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 2.184 ήταν ηλεκτρικά.
Οι ιδιοκτήτες των EV’s απάντησαν πως σε ποσοστό 39% πως αντιμετώπισαν τουλάχιστον μία βλάβη μέσα στην πρώτη τετραετία, με το ποσοστό στου ιδιοκτήτες βενζινοκίνητων να είναι 19% και για αυτούς των diesel 29% στο ίδιο ερώτημα.
Η βλάβη συνήθως αφορούσε κάποιο «κόλλημα» του λογισμικού και έθεσε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατά μέσο όρο πέντε ημέρες στα …pits.
Την ίδια στιγμή ο ιδιοκτήτης βενζινοκίνητου στερήθηκε τρεις ημέρες το αυτοκίνητο του, ενώ αυτό του πετρελαιοκίνητου κατά μέσο όρο τέσσερις ημέρες.
Πρωταθλήτρια στις βλάβες ανακηρύχτηκε η Tesla με τουλάχιστον μία ζημιά στην πρώτη τετραετία ζωής σε ποσοστό 39%, με το Kia e-Niro να θεωρείται το πλέον αξιόπιστο ηλεκτρικό με μόλις 6% παραπονεμένους ιδιοκτήτες.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto