Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της McLaren, Michael Leiters, τα πλήρως ηλεκτρικά supercars δεν αναμένεται να γίνουν πραγματικότητα πριν από το 2030, λόγω της ανάγκης για πρόοδο στην τεχνολογία των μπαταριών.
Η McLaren τονίζει τη σημασία της διατήρησης της ευελιξίας ενός αυτοκινήτου και της άμεσης επαφής με τον οδηγό, η οποία θα διακυβευόταν από τις βαριές μπαταρίες.
Ο Leiters υπογράμμισε τη σημασία της μείωσης του βάρους στο επίπεδο των σημερινών μοντέλων, περίπου 1.500 κιλά, ώστε να διατηρηθεί η ουσία της μάρκας McLaren.
McLaren: top priority is to make 'supercars profitable first'. McLaren boss Michael Leiters talks TG through the future, including a 'shared performance vehicle' and electric drive… → https://t.co/d9rQwR8RVL pic.twitter.com/BEk34buG5z
— Top Gear (@BBC_TopGear) July 18, 2023
Παρά τη στάση αυτή, οι παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες μεταβαίνουν με ταχείς ρυθμούς στα ηλεκτρικά οχήματα, με τις μάρκες σπορ αυτοκινήτων να αγκαλιάζουν επίσης αυτή την τάση.
Η McLaren, ενώ διερευνά το ενδεχόμενο ενός SUV, εστιάζει κυρίως στα plug-in υβριδικά, καθώς οι κινητήρες εσωτερικής καύσης γίνονται όλο και πιο εξειδικευμένοι.
Το πρώτο εξάμηνο του 2023, σύμφωνα με το newsauto, η McLaren είχε μια αξιοσημείωτη αύξηση 52% στις παγκόσμιες πωλήσεις σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τις 1.292 μονάδες.
McLaren CEO says real supercars will not be electric until 2030 https://t.co/Y5MDScVZfC pic.twitter.com/HRhxGw4ASz
— AutoNews Europe (@AutoNewsEurope) October 5, 2023
Ισχυρή ζήτηση παρατηρήθηκε στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία, με τη Μέση Ανατολή να παρουσιάζει σημαντικές δυνατότητες και σημαντική πελατειακή βάση, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 2% του παγκόσμιου όγκου πωλήσεων της εταιρείας.
Διαβάστε ακόμη
Ρεύμα: Παίρνουν ξανά φωτιά τα τιμολόγια τον Νοέμβριο – Άλμα στις τιμές
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ