Την ψηφιακή εβδομάδα μόδας όπου μάρκες μόδας όπως η The Fabricant, θα παρουσιάσουν νέες συλλογές ρούχων στο metaverse μεταξύ 24 και 27 Μαρτίου, εν ονόματι Metaverse Fashion Week (MVFW) εγκαινιάζει η πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας Decentraland.
Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών, η Decentraland θα φιλοξενήσει μια σειρά από επιδείξεις πασαρέλας, afterparties και pop-up καταστήματα. Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν εικονικά avatar να περπατούν στην πασαρέλα με ψηφιακά ρούχα, ακριβώς όπως τα μοντέλα του πραγματικού κόσμου στις παραδοσιακές εβδομάδες μόδας.
Σε αντίθεση με πολλές παραδοσιακές εβδομάδες μόδας που επιτρέπουν την πρόσβαση μόνο προσκεκλημένους, η MVFW είναι δωρεάν και ανοιχτή σε όλους. Το μόνο που έχουν να κάνουν οι χρήστες είναι να συνδεθούν στην πλατφόρμα Decentraland.
«Η MVFW θα είναι προσβάσιμη σε όλους και όλες σε όλο τον κόσμο», δήλωσε στο Dezeen η Τζιοβάννα Καζιμίρο, επικεφαλής της Metaverse Fashion Week (MVFW).
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι χρήστες θα μπορούν επίσης να σαρώσουν έναν κωδικό QR για να δουν μια απεικόνιση του αντικειμένου, πριν το αγοράσουν ως non-fungible token (NFT). Επιπλέον, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν τα ψηφιακά ρούχα με πραγματικά. Οι μάρκες μόδας συνεργάζονται με την πλατφόρμα Boson Protocol για την πώληση φυσικών αγαθών στο metaverse.
Ο μεγαλύτερος ψηφιακός οίκος μόδας στον κόσμο The Fabricant έχει καλέσει τους επισκέπτες να υποβάλουν τα δικά τους επεξεργασμένα σχέδια των ρούχων του. Έξι νικητήριες δημιουργίες θα επιλεγούν για την πασαρέλα μέσω δημόσιας ψηφοφορίας.
Η εκδήλωση θα κλείσει με την ψηφιακή μάρκα μόδας υψηλής ραπτικής Auroboros. Η ψηφιακή της συλλογή Biomimicry θα δημοπρατηθεί ως μια σειρά από NFT. Η συλλογή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου 2021 και ένα κρυστάλλινο φόρεμα από τη συλλογή παρουσιάστηκε αργότερα στο London Design Festival.
Σύμφωνα με τους σχεδιαστές, η MVFW αποτελεί κομβική στιγμή στην ιστορία της μόδας, καθώς φέρνει την ψηφιακή μόδα σε μια πολύ ευρύτερη κοινότητα.
«Το Decentraland είναι σήμερα ένα από τα πιο πυκνοκατοικημένα metaverse που επιτρέπει το άμεσο εμπόριο και την τρισδιάστατη αλληλεπίδραση», δήλωσαν οι Αλίσα Ολμπέκοβα και Πόλα Σέλo, συνιδρύτριες της Auroboros.
Μαζί με τις ψηφιακές εταιρείες μόδας, στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν και ορισμένες εταιρείες που παραδοσιακά δημιουργούν φυσικά ενδύματα. Σε αυτές περιλαμβάνονται ο ιταλικός οίκος μόδας Dolce and Gabbana και η Hugo Boss.
Στο παρελθόν, η Gucci φιλοξένησε μια εικονική έκθεση στην διαδικτυακή πλατφόρμα παιχνιδιών Roblox με αφορμή την εκατονταετηρίδα της, όπου οι παίκτες μπορούσαν να εξερευνήσουν τα σχέδια του Ιταλού σχεδιαστή μόδας Alessandro Michele και να αγοράσουν σπάνια εικονικά συλλεκτικά αντικείμενα.
Διαβάστε ακόμα
Σούπερ μάρκετ: Άρχισαν τα πλαφόν και στα φυσικά καταστήματα
Έρευνα: Αυτά είναι τα πιο συναρπαστικά και πιο βαρετά επαγγέλματα στον κόσμο
Πώς αποφασίστηκε η έκτακτη εισφορά στα υπερκέρδη των ενεργειακών ομίλων