search icon

Τεχνολογία

D Link: Νέες λύσεις AI και ανάπτυξη 18% στην ελληνική αγορά

Το μεγάλο δίκτυο μεταπωλητών στην Ελλάδα - Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ναυτιλία και Δημόσιο στο πελατολόγιό της - Αύξηση πωλήσεων 11% στα είδη Consumer έναντι 25% στην κατηγορία Business

Η ελληνική αγορά, αν και ταλαιπωρήθηκε από τη μακρά οικονομική κρίση και στην συνέχεια από το ξέσπασμα της πανδημίας, εξακολουθεί να είναι πολύ ενδιαφέρουσα για μεγάλες ξένες εταιρείες σε αρκετούς κλάδους.

Η D Link, ηγέτιδα στις τεχνολογίες δικτύωσης και  σε διεθνές επίπεδο με μότο της το «Building Networks for People», έδρα στην Ταϊπέι/Ταϊβάν, με έσοδα 549,6 εκατ. δολ. το 2020 (παρά τα προβλήματα του 2ου τριμήνου από τα lockdown), 2.000 εργαζόμενους (εκ των οποίων οι 500 στον τομέα του R&D), 120 γραφεία σε 50 χώρες και μια πορεία 36 ετών, παρουσίασε σε συνέντευξη τύπου του Sales & Marketing Director της για την Ευρώπη, Luigi Salmoiraghi στην Αθήνα -με κεντρικό τίτλο «AI & Networking»- τα προϊόντα και τις νέες καινοτόμες λύσεις της, τα οποία διατίθενται στην Ελλάδα και παγκοσμίως, με έμφαση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και με πολλαπλές εφαρμογές.

Στην χώρα μας η D Link διατηρεί ένα μεγάλο δίκτυο μεταπωλητών μέσω των οποίων δίνει τις λύσεις της στο καταναλωτικό κοινό, αλλά και σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, σε τομείς όπως η Ναυτιλία, καθώς και στο Δημόσιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney, η D Link παρουσιάζει μια ανάπτυξη YOY της τάξης του 18% (Consumer +11% και Business +25%) στην Ελλάδα, γεγονός που κάνει τα στελέχη της να πιστεύουν ότι υπάρχουν αρκετά περιθώρια ανόδου οι ταχείς ρυθμοί θα διατηρηθούν.

Τη «μερίδα του λέοντος» στην «πίτα» των πωλήσεων της D Link στην ελληνική αγορά εξακολουθούν να κατέχουν, πάντως, τα είδη Consumer κατά 61%, έναντι 39% στην κατηγορία Business.

Luigi Salmoiraghi, Sales & Marketing Director D-Link Europe, Maria Luisa Pasco, Sales and Marketing Manager D-Link Greece, Ivo Pavicic, Country Manager D-Link Adriatic & Greece, Στράτος Ζέρβας, Τεχνικός Διευθυντής D-Link Greece.

«Επενδύουμε σε R&D κέντρα και προσωπικό»

«Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω την ευκαιρία μετά από πολύ καιρό να βρίσκομαι στην Ελλάδα. Πιστή στη φιλοσοφία της «Connect to More» και μέσω της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης , η D-Link δημιουργεί μοναδικά προϊόντα και λύσεις με στόχο τη μέγιστη δυνατή συνδεσιμότητα όλων σε κάθε περίσταση.

Προκειμένου να πετύχουμε τον στόχο μας, επενδύουμε σημαντικά σε R&D κέντρα και προσωπικό και παράλληλα δημιουργούμε ποιοτικά προϊόντα με «έξυπνο» λογισμικό, ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε σε κάθε ανάγκη και να βελτιώσουμε την καθημερινότητα όλων μας», δήλωσε ο Luigi Salmoiraghi.

Ανέφερε μάλιστα ποικίλα παραδείγματα από την καθημερινότητα για το πώς π.χ. με τη βοήθεια της τεχνολογίας μπορεί ένα γήπεδο ποδοσφαίρου να πετύχει πληρότητα στην παρουσία φιλάθλων στις κερκίδες του με τον κατάλληλο έλεγχο της υγειονομικής ασφάλειας του, όπως συνέβη στην Ουγγαρία ή ένας ποδηλάτης να αποφύγει τις περιοχές με την μεγαλύτερη περιβαλλοντική μόλυνση (με συστήματα βασισμένα σε ειδικούς αισθητήρες) κ.α..

 Smart Home και σειρές για επιχειρήσεις

Η D Link σχεδιάζει, αναπτύσσει και κατασκευάζει προϊόντα δικτύωσης, ασύρματης παρακολούθησης και οικιακού αυτοματισμού (π.χ. κάμερες), παρέχοντας την δυνατότητα σε οποιονδήποτε να ελέγχει το «έξυπνο» σπίτι του από οπουδήποτε, οποτεδήποτε, χρησιμοποιώντας smartphone ή tablet (π.χ. για θέματα ασφαλείας εντοπίζοντας κάθε κίνηση, ή εξοικονόμηση ενέργειας κ.α.) και εξοπλίζει τις επιχειρήσεις και βιομηχανίες με δίκτυα για να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά, μέχρι και την σωστή φόρτωση ενός φορτηγού αυτοκινήτου.

Με θέμα «AI & Networking», η παρουσίαση επικεντρώθηκε σε καινοτόμες λύσεις τεχνητής νοημοσύνης και τις βέλτιστες εφαρμογές τους στην καθημερινότητα και σε επιλογές συνδεσιμότητας, ιδανικές για εταιρικά περιβάλλοντα -και σε εποχές τηλεργασίας…

«Χαράζοντας τον δρόμο από το hardware στην τεχνητή νοημοσύνη, η D-Link δίνει προτεραιότητα στη δημιουργία πελατοκεντρικών λύσεων για καταναλωτές, επιχειρήσεις και μεταφορείς, ενώ παράλληλα επενδύει στην ανάπτυξη λογισμικού και οικοσυστημάτων, με στόχο την καλύτερη εμπειρία κάθε χρήστη.

Καθώς βιώνουμε ακόμη τις αλλαγές που έφερε η Covid-19 στη ζωή μας και τον εργασιακό μας χώρο, η D-Link απαντάει στις απαιτήσεις της νέας πραγματικότητας με καινοτόμα προϊόντα που αφορούν στη συνδεσιμότητα των επιχειρήσεων, σε 5G λύσεις και σε «smart home» προτάσεις», αναφέρει η εταιρεία και προσθέτει:

«Βασικοί πρωταγωνιστές, όσον αφορά στη βέλτιστη διαχείριση δικτύων των επιχειρήσεων, είναι οι σειρές Nuclias Cloud και Nuclias Connect, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.

Τα προϊόντα και οι λύσεις της D-Link κάνουν χρήση τεχνολογιών 5G, AI, Edge Computing και Big Data, οι οποίες χρησιμοποιούνται με στόχο να διευκολύνουν και βελτιώσουν τη ζωή μας σε τομείς και έξυπνες εφαρμογές όπως η Δημόσια και Ιδιωτική Ασφάλεια (Public and Personal Safety), το Έξυπνο Παρκάρισμα (Smart Parking), ο Έλεγχος Περιβαλλοντικής Μόλυνσης (Pollution Control) και τη Διαχείριση της Κυκλοφοριακής Συμφόρησης (Traffic Management)- που αφορούν τις Smart Cities.

Τέλος, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο τη διευκόλυνση της καθημερινότητας, η D-Link προσφέρει «έξυπνες» συσκευές για το σπίτι με εύκολη και άμεση διαχείριση μέσω της εφαρμογής mydilink».

Διαβάστε ακόμη:

Ο δεύτερος «γαμπρός» της Atticabank, η Εθνική Τράπεζα βγάζει στο σφυρί το ακίνητο της «Ευρώπης» και το κίτρινο φέσι

Sani/Ikos: Επενδύσεις 520 εκατ. και 4 νέα Ikos Resorts σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Ισπανία έως το 2024 (pics)

Στο δόκανο της εφορίας συντάξεις και αδήλωτα εισοδήματα εξωτερικού 

Exit mobile version