search icon

Τεχνολογία

Coca-Cola: Λανσάρει νέα γεύση ειδικά για το βιντεοπαιχνίδι League of Legends (vid)

O κολοσσός των αναψυκτικών θα κυκλοφορήσει την Coca-Cola Ultimate σε συνεργασία με τη Riot Games, την εταιρεία πίσω από το video game League of Legends

Σε μια «έξυπνη» κίνηση αναμένεται να προχωρήσει ο κολοσσός των αναψυκτικών, πλησιάζοντας το κοινό των gamers με τη νέα γεύση που θα λανσάρει το επόμενο διάστημα.

Μετά την περσινή Coca-Cola Byte, που διαφημιζόταν ως αναψυκτικό με γεύση… pixels, ο κολοσσός των αναψυκτικών θα κυκλοφορήσει την Coca-Cola Ultimate σε συνεργασία με τη Riot Games, την εταιρεία πίσω από το δημοφιλές video game League of Legends.

Η Ultimate θα είναι διαθέσιμη από τις 12 Ιουνίου και για περιορισμένο χρονικό διάστημα στις ΗΠΑ και τον Καναδά σε κανονική και zero εκδοχή, ενώ αυτές τις μέρες θα κυκλοφορήσει στον υπόλοιπο κόσμο σε zero εκδοχή.

Η νέα γεύση Ultimate συνδέεται με το παιχνίδι «League of Legends» τόσο στον σχεδιασμό της συσκευασίας όσο μέσω κάποιων ειδικών Bitmoji αντιδράσεων που μπορούν να κερδίσουν οι παίκτες μέσα στο παιχνίδι.

Όσον αφροά για τη γεύση, υποτίθεται ότι θα είναι η γεύση των XP (experience points), των «βαθμών εμπειρίας» που κερδίζουν οι παίκτες του «League of Legends» όσο περισσότερο παίζουν.

Άλλες παράξενες «γεύσεις» που έχει λανσάρει τα τελευταία χρόνια η Coca-Cola είναι η Starlight και η Dreamworld.

Τι συμβαίνει όμως  με αυτές τις γεύσεις, πώς μπορεί κανείς να δώσει αυτή τη διάσταση σε έννοιες όπως τα όνειρα ή τα video games;

«Δεν θα απαντήσουμε ποτέ ευθέως σε αυτό το ερώτημα, είναι γεύσεις-μυστήρια» δήλωσε η Οάνα Βλαντ, επικεφαλής παγκόσμιας στρατηγικής της Coca-Cola. Αλλά σε τελική ανάλυση, η γεύση πρέπει να θυμίζει Coca-Cola. «Το προφίλ της γεύσης είναι πάντα 85-90% Coke. Και το υπόλοιπο 10-15% είναι κάτι αναπάντεχο».

Υπενθυμίζεται ότι μέχρι πρότινος τα μόνα αναψυκτικά που κυριαρχούσαν στον χώρο των video games ήταν τα Red Bull (με έντονη παρουσία στο χώρο των esports) και Monster Energy. Πέρυσι η PepsiCo κυκλοφόρησε το Mountain Dew Game Fuel ειδικά για gamers, και η Coca-Cola λάνσαρε αρχικά την Byte και τώρα την Ultimate γεύση.

Διαβάστε ακόμη:

Σεμίραμις Παληού από το Όσλο: Από τις ηγέτιδες εταιρείες διεθνώς στον δρόμο για την πράσινη μετάβαση η Diana Shipping

H μειωμένη ζήτηση άνθρακα από την Κίνα και την Ευρώπη έριξε την ναυλαγορά των φορτηγών πλοίων

Η George Moundreas & Company παρουσίασε τα ναυπηγεία Asyad Drydock Co

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version