Το Fortnite, προωθώντας ουσιαστικά μία απλή σκέψη, κατάφερε να συγκεντρώσει ένα παγκόσμιο κοινό εκατομμυρίων χρηστών: το παιχνίδι επιτρέπει στους παίκτες να χτίσουν ψηφιακούς χώρους και να δραστηριοποιηθούν σε αυτούς μαζί με άλλους χρήστες. Είναι κατά κάποιον τρόπο η ψηφιακή εκδοχή των παιχνιδιών με τα κουβαδάκια στην παραλία ή των κύβων lego.
Ωστόσο, το παιχνίδι και οι δυνατότητες ανέγερσης ψηφιακών κατοικιών έχουν μεγάλη σημασία και για τον πραγματικό κόσμο, αφού η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στο Fortnite και σε άλλα βιντεοπαιχνίδια αξιοποιείται στον τομέα της αρχιτεκτονικής, της αστικής δόμησης και της ανάπτυξης κατοικιών, όπως αναφέρει το fastcompany.com.
Ο επικεφαλής της βιομηχανίας αρχιτεκτονικής στην Epic Games, Ken Pimentel, εστιάζει ακριβώς σε αυτό τον στόχο, να φέρει δηλαδή τα εργαλεία του βιντεοπαιχνιδιού – το Twinmotion και το πιο ανεπτυγμένο Unreal Engine – στον κόσμο της αρχιτεκτονικής. Τα εργαλεία αυτά χρησιμοποιούνται για να μετατρέψουν ψηφιακά μοντέλα και σχέδια σε τρισδιάστατους ψηφιακούς χώρους, οι οποίοι μπορούν να ενισχυθούν και να προσαρμοστούν σε πραγματικό χρόνο.
Τα δύο αυτά εργαλεία μπορούν να μετατρέψουν ένα αρχιτεκτονικό μοντέλο σε ένα περιβάλλον 3D, όπου έχει κανείς τη δυνατότητα να περιηγηθεί, συχνά μόνο με τη χρήση μίας μηχανής περιήγησης. Με τον τρόπο αυτό μπορεί κανείς να προσαρμόσει τα σχέδια και να δει σε πραγματικό χρόνο πώς θα φαίνονται αυτές οι αλλαγές.
Από την πλευρά των σχεδιαστών, αυτό σημαίνει ότι έχουν τη δυνατότητα να φτιάξουν ψηφιακές μακέτες των πρότζεκτ ταχύτατα. «Όσο περισσότερες επιλογές μπορείς να εξερευνήσεις γρήγορα, τόσο πιο δημιουργικός και αποδοτικός γίνεσαι. Μπορείς να παίρνεις αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο και χρειάζεσαι την ψηφιακή λεπτομέρεια, ώστε να υποστηρίξεις τις αποφάσεις αυτές», δήλωσε ο Pimentel.
Διαβάστε ακόμη
Φυσικό αέριο: Ο εφιάλτης των ελλείψεων σηκώνει στο πόδι όλη την Ευρώπη
Έρχεται η «χρυσή λίστα» δικαιούχων επιστροφής ΦΠΑ