Περισσότερους από 700.000 νέους χρήστες απέκτησε η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Bluesky την εβδομάδα μετά τις εκλογές των ΗΠΑ, καθώς οι χρήστες αναζητούν διέξοδο από την παραπληροφόρηση και προσβλητικές δημοσιεύσεις στο X.

Η εισροή αυτή, κυρίως από τη Βόρεια Αμερική και το Ηνωμένο Βασίλειο, βοήθησε το Bluesky να φτάσει τους 14,5 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, από 9 εκατομμύρια τον Σεπτέμβριο, ανέφερε η εταιρεία.

«Έχει γίνει ένα καταφύγιο για όσους θέλουν να βιώσουν την εμπειρία των κοινωνικών δικτύων όπως παλιά στο Twitter, χωρίς την ακροδεξιά δραστηριότητα, την παραπληροφόρηση, την ρητορική μίσους, τα bots και όλα τα υπόλοιπα», εξήγησε ο ερευνητής κοινωνικών μέσων Άξελ Μπρουνς.

«Η πιο φιλελεύθερη κοινότητα του Twitter έχει ουσιαστικά απομακρυνθεί από εκεί και φαίνεται να έχει μετακινηθεί μαζικά στο Bluesky», πρόσθεσε.

Το Bluesky ξεκίνησε ως ένα πρότζεκτ μέσα στο Twitter, αλλά έγινε ανεξάρτητη εταιρεία το 2022 και τώρα ανήκει κυρίως στην CEO Τζέι Γκρέιμπερ.

Διαβάστε ακόμη

Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες – Μειώνονται οι στόχοι των MREL

Άγις Πιστιόλας (ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ): Μας λείπουν δίκτυα προώθησης των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό

Ένοπλες Δυνάμεις: 53 δισ. για εξοπλιστικά την επόμενη 12ετία – Ολες οι αλλαγές της νέας Δομής

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα