search icon

Τεχνολογία

Apple: Οι δύο λέξεις που δεν ακούστηκαν στην παρουσίαση του iPhone 16

Γιατί η περιγραφή ενός προϊόντος ως υποστηριζόμενου με «AI» τείνει να μειώνει την πρόθεση ενός πελάτη να το αγοράσει

Δεν έχει καμία σημασία ότι τα περισσότερα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης κρίνονται μέχρι στιγμής αναξιόπιστα. Ελλείψει άλλων σημαντικών καινοτομιών, η Apple στοιχηματίζει ότι ακόμη και τα εκκολαπτόμενα εργαλεία AI μπορούν να παρακινήσουν τους καταναλωτές να αγοράσουν νέα κινητά, φιλοδοξώντας σε εκρηκτικές πωλήσεις για το επόμενο έτος.

Η επισήμανση «Apple Intelligence» την οποία είχε προαναγγείλει η εταιρεία τον Ιούνιο και παρουσίασε επίσημα τη Δευτέρα ενδέχεται να μετριάζει τις προσδοκίες των επενδυτών και των αγοραστών. Ακόμα και η ίδια Apple φάνηκε να τις προσγειώνει, καθώς ο Τιμ Κουκ δεν ανέφερε καθόλου τις λέξεις «τεχνητή νοημοσύνη», όπως αναφέρει το CNN.

Τα νέα εργαλεία φαίνονται … ωραία, ακόμα και χαριτωμένα, όπως ακριβώς μας έχει συνηθίσει η Apple. Με το iPhone 16, θα αποκτήσετε έναν πιο έξυπνο, πιο ανθρώπινο βοηθό Siri. Θα μπορείτε να δημιουργείτε ειδικά emojis ή θα μπορείτε να στρέψετε την κάμερά σας σε έναν σκύλο στο πάρκο και το τηλέφωνο θα μπορεί να σας πει (κατά προσέγγιση) τι ράτσα είναι.

Αλλά τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που προσφέρονται αυτή τη στιγμή από την Apple υπάγονται στην κατηγορία είναι «ωραίο να το έχεις» και όχι στην κατηγορία «πρέπει να το έχεις», κάτι που θα ωθούσε κάποιον να ξοδέψει πάνω από ένα χιλιάρικο για μια νέα συσκευή.

«Apple Intelligence» και όχι ΑΙ

Γεγονός είναι ότι το «Apple Intelligence» είναι η αποκλειστική εκδοχή της τεχνητής νοημοσύνης της Apple, καθώς η εταιρεία αντιλαμβάνεται κάτι που η Silicon Valley συχνά παραβλέπει: Οι απλοί άνθρωποι δεν εμπιστεύονται την τεχνητή νοημοσύνη.

Παρότι οι προγραμματιστές στη Silicon Valley και οι traders στη Wall Street έχουν επενδύσει σε ένα μέλλον με ρομπότ, οι άνθρωποι που πρόκειται να αγοράσουν αυτές τις συσκευές με τεχνητή νοημοσύνη θέλουν να πειστούν περισσότερο.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Hospitality Marketing & Management διαπίστωσε ότι η περιγραφή ενός προϊόντος ως υποστηριζόμενου με «AI» τείνει να μειώνει την πρόθεση ενός πελάτη να το αγοράσει.

Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το γιατί: Οι αλληλεπιδράσεις μας με τα chatbots και τις εφαρμογές δημιουργίας εικόνων τεχνητής νοημοσύνης μας έχουν κάνει να είμαστε επιφυλακτικοί. Όταν κάτι φαίνεται μη αυθεντικό, λέμε πλέον ότι μοιάζει σαν να δημιουργήθηκε από ένα bot. Όταν ακούμε έναν πολιτικό να πραγματοποιεί μια αδέξια ομιλία, λέμε ότι ακούγεται σαν να την έγραψε το ChatGPT.

Η Apple, η οποία πάντα φροντίζει για την εικόνα της, θέλησε να αποφύγει την παγίδα της «AI», ακόμη και αν όλο το διαφημιστικό της καμπάνια για το νέο iPhone στηρίζεται πάνω στην AI.

Διαβάστε ακόμη 

Καλώδιο: Σήριαλ δίχως τέλος – Xωρίς συμφωνία οι μαραθώνιες διαπραγματεύσεις για την ηλεκτρική διασύνδεση

Στο στόχαστρο της Εφορίας οι TikTokers που… εισπράττουν

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version