search icon

Τεχνολογία

Aπάτες σε εφαρμογές dating: Τι αλλάζει στο Tinder για να προστατευτούν οι χρήστες

Ένα από τα πράγματα που βλέπουμε στους εκπροσώπους της γενιάς Z είναι μια πραγματικά βαθιά ανάγκη και επιθυμία για «αυτή την αυθεντικότητα», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος του Tinder, Faye Iosotaluno

Σε αλλαγές προχωρά η δημοφιλής εφαρμογή dating προκειμένου να προστατεύσει τους χρήστες του σε μια εποχή που η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να καταστήσει δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς ποιος είναι πραγματικός χρηστής και που η εγκληματικότητα αυξάνεται στις εφαρμογές γνωριμιών.

Συγκεκριμένα, η πιο δημοφιλής πλατφόρμα γνωριμιών στον κόσμο, επεκτείνει το σύστημα επαλήθευσης της ταυτότητας των χρηστών σε ΗΠΑ,  Ηνωμένο Βασίλειο, Βραζιλία και Μεξικό τις επόμενες εβδομάδες και μήνες. Έχει ήδη δοκιμάσει τη λειτουργία του σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, όπου οι άνθρωποι που είχαν επαληθευτεί είδαν 67% αύξηση στα ταιριάσματα σε σύγκριση με εκείνους που δεν είχαν επαληθευτεί, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της την Τρίτη.

Η διαδικασία απαιτεί έγκυρη άδεια οδήγησης ή διαβατήριο και ένα ηχογραφημένο μήνυμα. Ξεχωριστά γίνεται έλεγχος της  ημερομηνίας γέννησης και αν το πρόσωπο στη selfie του βίντεο ταιριάζει με τις φωτογραφίες του προφίλ και το προφίλ του χρήστη. Μόλις ο χρήστης υποβάλει τις πληροφορίες, συνήθως χρειάζονται περίπου ένα έως δύο λεπτά για να λάβει έγκριση. Εάν ολοκληρώσει την επαλήθευση της ταυτότητας και της φωτογραφίας, ένα μπλε σημάδι ελέγχου θα εμφανιστεί στο προφίλ του.

«Ένα από τα πράγματα που βλέπουμε στους εκπροσώπους της γενιάς Z είναι μια πραγματικά βαθιά ανάγκη και επιθυμία για αυτή την αυθεντικότητα», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος του Tinder, Faye Iosotaluno. Το να μεγαλώνει κανείς σε μια εποχή «πρώτα ψηφιακά» δημιουργεί την αίσθηση ότι θέλει να ξέρει αν το άτομο που βλέπει κανείς στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι όντως το άτομο που θα συνομιλήσει, είπε η ίδια. «Μια βασική εστίαση για εμάς είναι πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να φέρουμε τον αυθεντικό εαυτό των ανθρώπων στο προσκήνιο στο προφίλ τους και στην εμπειρία τους».

Η Tinder, μονάδα της Match Group  αναπτύσσει εδώ και χρόνια το σύστημα επαλήθευσης ταυτότητας και το έθεσε για πρώτη φορά σε εφαρμογή στην Ιαπωνία το 2019. Η εταιρεία προσθέτει σταδιακά νέες χώρες στον κατάλογο, αλλά η εισαγωγή εργαλείων ταυτοποίησης είναι ιδιαίτερη και πολύπλοκη, σημειώνει το Bloomberg.

Διαβάστε ακόμη

Έσπασε τα κοντέρ ο τουρισμός: Και επίσημα στα €20,5 δισ. οι εισπράξεις το 2023

Γιατί βρίσκονται σε κρίση οι «Πράσινοι» στην Ευρώπη

Μέτσολα: Ηγετικός ο ρόλος της Ελλάδας στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και της ενεργειακής επάρκειας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version