Στην απαγόρευση διαφήμισης που προκαλούσε πανικό στα παιδιά προχώρησε η πλατφόρμα ψηφιακής μουσικής Spotify.
Η εν λόγω διαφήμιση ήταν μία μίμηση ταινίας τρόμου που έδειχνε νέους ανθρώπους να απειλούνται από μία τρομακτική κούκλα, όταν έπαιζε ένα συγκεκριμένο τραγούδι.
Η αρμόδια αρχή τόνισε ότι το περιεχόμενο της διαφήμισης προκαλεί τρόμο στους νεαρούς θεατές και δόθηκε η εντολή στο Spotify να διαβεβαιώσει ότι οι μελλοντικές διαφημίσεις της θα μπορούν να τις παρακολουθήσουν και παιδιά, καθώς και το περιεχόμενό τους θα είναι κατάλληλο.
Σε ανακοίνωσή της η πλατφόρμα αναφέρει: «Λάβαμε γνώση της εντολής της Αρχής και ζητούμε συγγνώμη για όποιο τρόμο προκάλεσε η διαφήμιση»
Η επίμαχη διαφήμιση του Spotify κυκλοφόρησε στο YouTube πριν από τέσσερις μήνες και σε κάποιες από τις σκηνές της εμφανίζονται νεαροί να παίζουν το τραγούδι «Havana» της Camila Cabello.
Όπως φαίνεται στο βίντεο, η μουσική ξυπνά μία τρομακτική κούκλα, η οποία πετάγεται και τρομάζει τους πάντες, κάθε φορά που παίζεται το εν λόγω κομμάτι.
Η διαμαρτυρία που διατυπώθηκε για τη διαφήμιση είναι ότι προκαλεί πανικό στους μικρούς θεατές που μπορεί να παρακολουθύν το YouTube, ενώ η υπονοούμενη βία στο βιντεοκλίπ, η μουσική, οι αντιδράσεις των πρωταγωνιστών και οι απότομες κινήσεις της κούκλας τρομάζει τα παιδιά.