Ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους πωλητές τρίτων να επιλύουν γρήγορα ζητήματα με τους λογαριασμούς τους και να αντλούν δεδομένα πωλήσεων και αποθεμάτων αναπτύσσει η Amazon.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την περασμένη Πέμπτη ότι λανσάρει το προϊόν, που ονομάζεται Amelia, σε δοκιμαστική έκδοση για επιλεγμένους πωλητές στις ΗΠΑ, προτού το παρουσιάσει ευρύτερα αργότερα μέσα στο έτος. Η Amazon το περιγράφει ως έναν «ειδικό στις πωλήσεις «όλα σε ένα», βασισμένο στη AI».
Η Amelia είναι το πιο πρόσφατο εργαλείο δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης που η Amazon έφερε στην αγορά τον τελευταίο χρόνο, καθώς προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τη διαφημιστική προβολή που προκάλεσε το ChatGPT της OpenAI. Η εταιρεία έχει παρουσιάσει έναν βοηθό αγορών με τεχνητή νοημοσύνη με την ονομασία Rufus, ένα chatbot για επιχειρήσεις με την ονομασία Q και το Bedrock, μια δημιουργική υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης για πελάτες cloud.
Η Amazon σχεδιάζει επίσης να αναβαθμίσει την εικονική βοηθό μέσω φωνητικών εντολών Alexa με χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης, όπως ανέφερε προηγουμένως το CNBC, και η εταιρεία έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στον ανταγωνιστή του OpenAI, την Anthropic, τη μεγαλύτερη συμφωνία επιχειρηματικών συμμετοχών που έχει συνάψει μέχρι σήμερα.
Οι δηλώσεις του Τζάσι
Ο διευθύνων σύμβουλος Άντι Τζάσι δήλωσε στους επενδυτές νωρίτερα φέτος ότι η «ευκαιρία της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης» είναι σχεδόν άνευ προηγουμένου και ότι η αύξηση των κεφαλαιουχικών δαπανών είναι απαραίτητη για να την εκμεταλλευτούμε.
«Δεν ξέρω αν κάποιος από εμάς έχει δει μια τέτοια δυνατότητα στην τεχνολογία εδώ και πολύ καιρό, σίγουρα από τότε που δημιουργήθηκε το cloud, ίσως από τότε που δημιουργήθηκε το διαδίκτυο», δήλωσε ο Τζάσι στην κλήση για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου της εταιρείας τον Απρίλιο.
Η Google και η Microsoft έχουν εισαγάγει ανταγωνιστικά προϊόντα για να προσπαθήσουν να εξασφαλίσουν τη θέση τους σε μια αγορά που προβλέπεται να ξεπεράσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια σε έσοδα μέσα σε μια δεκαετία.
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει επίσης γίνει πιο διαδεδομένη στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon. Η εταιρεία εμφανίζει πλέον περιλήψεις κριτικών για προϊόντα που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη και έχει ξεκινήσει λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης για τρίτους πωλητές που μπορούν να τους βοηθήσουν να γράψουν καταχωρίσεις και να δημιουργήσουν φωτογραφίες για διαφημίσεις.
Η Amazon ανακοίνωσε επίσης την Πέμπτη ότι λανσάρει εργαλεία που επιτρέπουν στους πωλητές να δημιουργούν διαφημίσεις βίντεο που δημιουργούνται με AI και να χρησιμοποιούν AI για να γράφουν μαζικά λίστες προϊόντων με βάση ολόκληρο τον κατάλογό τους. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη για να εμφανίζει εξατομικευμένες συστάσεις και καταχωρίσεις προϊόντων με βάση το ιστορικό αγορών ενός χρήστη. Για παράδειγμα, η Amazon θα εμφανίσει τον όρο «χωρίς γλουτένη» στην περιγραφή ενός κουτιού δημητριακών, εάν ένας αγοραστής αναζητά συνήθως προϊόντα με αυτή τη φράση.
Η Amazon έκανε τις ανακοινώσεις στο ετήσιο συνέδριό της για τους πωλητές που πραγματοποιείται στο Σιάτλ.
Ο Dharmesh Mehta, αντιπρόεδρος της Amazon για τις παγκόσμιες υπηρεσίες συνεργατών πωλήσεων, δήλωσε στο CNBC σε συνέντευξή του ότι ένας αυξανόμενος αριθμός εμπόρων χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης της. Περισσότεροι από 400.000 από τα εκατομμύρια πωλητές τρίτων μερών της Amazon έχουν χρησιμοποιήσει το εργαλείο καταχώρισης AI, από 200.000 τον Ιούνιο, είπε.
Διαβάστε ακόμη
ΕΚΤ: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στις ευρωπαϊκές τράπεζες για την κλιματική κρίση
Στα ύψη τα επιτοκιακά περιθώρια της Ελλάδας – Τι αναφέρουν τα στατιστικά της ΕΚΤ (γράφημα)
UniCredit: Αύξησε το ποσοστό της στην Commerzbank στο 21%
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα