Η εταιρεία παιχνιδιών Toys ‘R’ Us δημιούργησε ένα διαφημιστικό σποτ, το οποίο προβλήθηκε στο Cannes Lions Festival 2024 στη Γαλλία την περασμένη εβδομάδα, σχεδόν εξ ολοκλήρου με το νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI, το Sora.
Το σποτ διάρκειας 66 δευτερολέπτων παρουσιάζει τον ιδρυτή της Toys “R” Us, Τσαρλς Λάζαρους σε μικρή ηλικία, ο οποίος οραματίζεται να μεταμορφώσει τα καταστήματα παιχνιδιών με τη βοήθεια της μασκότ της εταιρείας Geoffrey the Giraffe.
Το εν λόγω σποτ προκάλεσε ανάμεικτες αντιδράσεις. Πολλοί δημιουργοί που ανησυχούν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα τους αντικαταστήσει, επέκριναν την ανάπτυξη προϊόντων τεχνητής νοημοσύνης.
Εσείς μπορείτε να καταλάβετε τη διαφορά με ένα πραγματικό σποτ;
Διαβάστε ακόμη
UBS: Τι σημαίνει η ψήφος του πρώτου γύρου για τη Γαλλία – Οι επιπτώσεις για αγορές και επενδύσεις
Βρετανία: Στην τελική ευθεία για τις κάλπες – Σχεδόν σίγουρη η επιστροφή των Εργατικών στην εξουσία
Μνημόνιο ΤΑΙΠΕΔ-ΕΤΑΔ για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ