Τεράστια είναι τα ποσά που επενδύουν οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στην ηλεκτροκίνηση, με τις περισσότερες να έχουν αναγγείλει πως θα σταματήσουν να λανσάρουν μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Αναντίρρητα, μια αναίμακτη μετάβαση στη νέα σελίδα της αυτοκίνησης απαιτεί προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κάτι που επιτάσσει την εξέλιξη φθηνών μπαταριών. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι οι τελευταίες αποτελούν με διαφορά το ακριβότερο εξάρτημα των μηδενικών ρύπων οχημάτων.
Κάποιες εταιρείες, ωστόσο, δεν επικεντρώνονται αποκλειστικά στους συσσωρευτές, αλλά έχουν στο κάδρο τους και ένα ακόμα εξίσου σημαντικό εξάρτημα: Τους ηλεκτροκινητήρες.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα, οι Renault και Mercedes, οι οποίες εκτιμούν πως το μέλλον των ηλεκτροκινητήρων είναι οι αξονικής ροής (axial-flux), προσδίδοντας τους εξίσου σημαίνοντα ρόλο, με αυτόν που αναμένεται να διαδραματίσουν οι μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι τα ηλεκτρικά AMG μοντέλα της θα χρησιμοποιούν προηγμένους κινητήρες αξονικής ροής που έχουν εξελιχθεί in-house.
Από κοντά και η BMW, η οποία εργάζεται πυρετωδώς στην εξέλιξη νέων ηλεκτρικών μοτέρ.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο Newsauto