Τα ρομπότ που είναι σε θέση να εκτελούν λογικούς συλλογισμούς δεν είναι απλώς έξυπνες μηχανές. Είναι επίσης μηχανές παραγωγής υπεραξίας για τους εφευρέτες και κατασκευαστές τους. Και, όπως είναι ευνόητο, όσο πιο εξελιγμένες είναι οι εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης που έχουν προστεθεί στην «προίκα» τους, τόσο μεγαλύτερο είναι το κέρδος που προβλέπεται να δημιουργήσουν. Εδώ παρουσιάζονται οι κορυφαίοι 5 τομείς εφαρμογής της Τ.Ν., με κριτήριο τις δυνατότητες ανάπτυξης, αλλά και παγκόσμιας ζήτησης στο αμέσως προσεχές μέλλον.
Αναγνώριση εικόνας
1. Αναγνώριση προϊόντων στα ράφια σούπερ μάρκετ
2. Αναγνώριση προσώπων σε σταθερή ή κινούμενη εικόνα
3. Εντοπισμός ελαττωμάτων στη γραμμή παραγωγής εργοστασίων
4. Υπολογισμός ζημιών βάσει εικόνων για ασφαλιστικές εταιρείες
5. Ανίχνευση εισερχόμενης πελατείας σε καταστήματα
6. Καταμέτρηση παρευρισκομένων σε μαζικές εκδηλώσεις
7. Αναπαράσταση υπό κλίμακα όψεων του πραγματικού κόσμου
8. Αναγνώριση στοιχείων του περιβάλλοντος για τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης
9. Παρατήρηση των αποστάσεων μεταξύ ατόμων σε περιπτώσεις επιβολής μέτρων, όπως η πανδημία
Αναγνώριση λόγου
10. Ηχογράφηση συνεδριάσεων είτε διά ζώσης είτε με τηλεδιάσκεψη
11. Αυτόματη μετάφραση για ταξιδιώτες
12. Χειρισμός φορητών και οικιακών συσκευών, καθώς και λειτουργιών σε οχήματα με φωνητικές εντολές
13. Υπαγόρευση ιατρικών διαγνώσεων
14. Αυτόματος υποτιτλισμός θεαμάτων
15. Υποστήριξη λειτουργιών σε βιντεοπαιχνίδια
16. Εκπαίδευση των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας
17. Παρατήρηση της αλληλεπίδρασης σε call center μεταξύ υπαλλήλων και πελατών
Ρομπότ διαλόγου (chatbots)
18. Αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών
19. Αντιπροσώπευση εταιρειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
20. Διαβίβαση εγγράφων μεταξύ διαφορετικών τμημάτων σε επιχειρήσεις ή οργανισμούς
21. Παρακολούθηση απόδοσης
22. Αυτοματοποίηση απαντήσεων για συχνές ερωτήσεις
23. Ανταπόκριση σε αιτήματα για βοήθεια προς γραφεία εξυπηρέτησης
Αναπαραγωγή ομιλούμενης γλώσσας
24. Δημιουργία εξατομικευμένων περιγραφών για προϊόντα με βάση τα ενδιαφέροντα, την εμπειρία και τη μητρική γλώσσα του εκάστοτε χρήστη
25. Δημιουργία επαναλαμβανόμενου περιεχομένου, όπως π.χ. οι απολογισμοί εσόδων, κερδών κ.λπ.
26. Δημιουργία του κειμένου που ενδέχεται να ακολουθήσει σε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα κατά την πληκτρολόγηση
27. Δημιουργία επεξηγηματικών σχολίων σε γραφήματα, πίνακες δεδομένων κ.λπ.
Ανάλυση συναισθημάτων
28. Ανάλυση της επίδρασης που μπορεί να έχει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία στον χρήστη
29. Εντοπισμός, επιλογή και συνεργασία με «influencers» που προωθούν προϊόντα
30. Προσδιορισμός του κλίματος που επικρατεί μεταξύ εργαζομένων, μέσω ανάλυσης της εσωτερικής αλληλογραφίας/ανταλλαγής μηνυμάτων
31. Ανακάλυψη σημαντικών τάσεων, μέσω της ανάλυσης των αντιδράσεων της πελατείας
32. Ανίχνευση των λόγων για τους οποίους ένα brand παύει να είναι δημοφιλές και ακολουθεί κατηφορική πορεία, όπως π.χ. το μεγάλο διάστημα αναμονής
+1
Προσδιορισμός συναισθημάτων από τη χροιά και τον τόνο της φωνής, εκφράσεις προσώπου κ.λπ.
Διαβάστε ακόμη
Wood & Company: Οι κίνδυνοι για τη φετινή ανάπτυξη – Οι τρεις καταλύτες για την ελληνική οικονομία
Σε ποιους δήμους και περιοχές μειώνονται οι αντικειμενικές αξίες (πίνακας)
H Anglo American αφήνει διαμάντια, πλατίνα και άνθρακα και στρέφεται στον χαλκό
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ