Είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια στην αγορά τα κυκλώματα που έναντι αμοιβής άλλαζαν στην Άδεια Κυκλοφορίας τον κυβισμό του κινητήρα κάποιου οχήματος, συνήθως με κυβισμό πάνω από 2 λίτρα, αντικαθιστώντας τον με κάποιον με χαμηλότερο κυβισμό ώστε ο ιδιοκτήτης του να γλιτώνει από τα υπέρογκα Τέλη Κυκλοφορίας, τα τεκμήρια διαβίωσης αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης.
Παράλληλα κάποιοι άλλοι πραγματοποιούσαν τον «εικονικό» υποκυβισμό ώστε να μπορέσουν να μεταπωλήσουν με υψηλή αξία κάποιο μεταχειρισμένο όχημα!
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto.gr