search icon

Οικονομία

Το Μαξίμου, η αγορά και οι επιλογές των κομμένων

Ενημερώθηκα για το τι επιφυλάσσει το Μαξίμου για τους κομμένους των αδειών - διεκδίκηση θεματικών αδειών, πρόγραμμα στο διαδίκτυο, ένταξη στις συνδρομητικές ψηφιακές τηλεοπτικές πλατφόρμες- και έσπευσα χωρίς άλλη χρονοτριβή να μάθω τις πραγματικότητες της αγοράς.

Ενημερώθηκα για το τι επιφυλάσσει το Μαξίμου για τους κομμένους των αδειών – διεκδίκηση θεματικών αδειών, πρόγραμμα στο διαδίκτυο, ένταξη στις συνδρομητικές ψηφιακές τηλεοπτικές πλατφόρμες- και έσπευσα χωρίς άλλη χρονοτριβή να μάθω τις πραγματικότητες της αγοράς.

Εντάξει στο διαδίκτυο οι «πεταλούδες είναι ελεύθερες», αλλά και πολύ πτυχές για να ζήσουν κανάλια με κόστη μέχρι τον ουρανό… Οπότε μένει η προοπτική των συνδρομητικών πλατφορμών αλλά και εκεί υπάρχουν περιορισμοί, δεσμεύσεις και προϋποθέσεις ένταξης.

Το πρώτο και βασικό στοιχείο είναι οι κομμένοι των αδειών για να ανέβουν στις πλατφόρμες ως πάροχοι περιεχομένου πρέπει προηγουμένως να έχουν αξιολογηθεί από τις αρμόδιες αρχές δηλαδή το ΕΣΡ και η αξιολόγηση να είναι θετική. Με λίγα λόγια, χρειάζεται άδεια και εδώ… Στο σημείο αυτό υπάρχει και ένα παραθυράκι. Ο κομμένος μπορεί να είναι αδειοδοτημένος σε μια άλλη χώρα μέλος της Ε.Ε όπως η Κύπρος όποτε …”και τα σκυλιά δεμένα”. Τότε, ανεβαίνει στη πλατφόρμα και παίζει το πρόγραμμα του υπό δυο προϋποθέσεις – έχει υπογράψει μια εμπορική συμφωνία με την πλατφόρμα και το περιεχόμενο του πχ ταινίες, αθλητικές συναντήσεις κλπ. έχει όλα τα δικαιώματα που απαιτούνται για την ελληνική αγορά.

Δύσκολα πράγματα και ακόμη δυσκολότερα αν κανείς περιμένει να ζήσει πάνω στην πλατφόρμα από τις διαφημίσεις ή από τα ιδιαίτερα πακέτα συνδρομητών. Και αυτό γιατί πέρασε ο καιρός των μεγάλων παραγωγών που θα μπορούσαν να προσελκύουν κοινό και διαφημιστές.

Με βάση αυτά τα δεδομένα η επιδίωξη των συμπράξεων και των συνεργασιών μοιάζει να αποτελεί μονόδρομο.

Exit mobile version