Στο στόχαστρο του υπουργείου Οικονομικών έχουν εισέλθει τα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα που εισάγονται κατά χιλιάδες κάθε μήνα αυξάνοντας το μέσο όρο ηλικίας του ήδη γερασμένου στόλου μας αλλά και επιβαρύνοντας το περιβάλλον και την οδική ασφάλεια.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr τόσο τα στελέχη της Ειδικής Επιτροπής όσο και τα στελέχη από την αγορά έχουν συμφωνήσει να επιβάλλουν υπέρογκους φόρους που θα κυμαίνονται από 1.000% και πάνω για τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro3 (πρώτη άδεια κυκλοφορίας από το 2000 έως το 2005) ή και παλαιότερα.
Ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο θα σταματήσουν οι αθρόες εισαγωγές παλαιών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και η Ελλάδα θα σταματήσει να αποτελεί την «χωματερή» της υπόλοιπης Ευρώπης μαζί με τις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ ή τις χώρες τις Αφρικής!