Oι καταναλωτές έχουν πλέον τη δυνατότητα να συγκρίνουν και τις εβδομαδιαίες προσφορές των σούπερ μάρκετ, εκτός από τις τιμές στο «καλάθι του νοικοκυριού».
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Warply και υπεύθυνος του e-katanalotis Γιάννης Δοξαράς, γνωστοποίησε πως αυτές τις μέρες θα ενταχθούν στο e-katanalotis και οι προσφορές των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Συγκεκριμένα, όπως διευκρίνισε, οι καταναλωτές θα μπορούν να συγκρίνουν τόσο τις προσφορές των σούπερ μάρκετ, όσο και το «καλάθι», προκειμένου να έχουν όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα για τις τιμές στην αγορά και να κάνουν τις πιο σωστές, γι’ αυτούς, επιλογές.
Επίσης, σημείωσε, ότι υπάρχει μια στροφή των καταναλωτών στο να βλέπουν την τιμή ανά κιλό, για να σχηματίζουν πιο σωστή γνώμη για την τιμή ενός προϊόντος.
Διαβάστε ακόμη:
Ναυλαγορά: Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι σε ένα «ρευστό» γεωπολιτικό και χρηματοοικονομικό σκηνικό