ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκρέκας: Τα τρία μέτρα που ζήτησε απ’ τα σούπερ μάρκετ για να πέσουν οι τιμές

Τι έγινε κατά τη σημερινή σύσκεψη στο υπουργείο Ανάπτυξης με τους εκπροσώπους της νεοσυσταθείσας Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος - Market Pass: Eυκαιρία για διορθώσεις και για παλαιούς δικαιούχους

Την ένταξη ενός επώνυμου προϊόντος ανά κατηγορία στο «καλάθι του νοικοκυριού», προσιτές τιμές σχολικών ειδών και δεύτερο σημείο στο χώρο των μεγάλων Σούπερ Μάρκετ όπου θα προβάλλονται προϊόντα του «καλαθιού του νοικοκυριού», ζήτησε απ’ τους εκπροσώπους των Σούπερ Μάρκετ με τους οποίους συναντήθηκε σήμερα ο υπ. Ανάπτυξης κ. Κώστας Σκρέκας.

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Ανάπτυξης συμμετείχαν πέραν του Υπουργού, ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κ. Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, συμμετείχε ο Πρόεδρος της νεοσυσταθείσας Ένωσης Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης (ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ), ο ΓΓ της Ένωσης κ. Κώστας Μαυροειδής (Γαλαξίας), το μέλος του ΔΣ, κ. Λάμπρος Παπακοσμάς (Σκλαβενίτης) και ο Γενικός Διευθυντής κ. Απόστολος Πεταλάς.

Σύμφωνα με την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της Κυβέρνησης για στήριξη των καταναλωτών στο περιβάλλον των διεθνών πληθωριστικών πιέσεων ζητήθηκε από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ:

-Να περιληφθεί στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» τουλάχιστον ένα επώνυμο προϊόν ανά κατηγορία, εφ’ όσον διαθέτει προϊόν στην εν λόγω κατηγορία.

-Να καθιερωθεί 2ο σημείο πώλησης ιδιαίτερης προβολής για τα προϊόντα του «Καλαθιού του Νοικοκυριού» σε καταστήματα σούπερ μάρκετ όπου είναι χωροταξικά εφικτό.

-Να διασφαλιστούν προσιτές τιμές σχολικών ειδών εν όψει της έναρξης της νέας σχολικής περιόδου (υπενθυμίζεται ότι τα σχολικά είδη έχουν ενταχθεί στην περίμετρο εφαρμογής του Νόμου 4818/2021 με την επιβολή πλαφόν στο μεικτό περιθώριο κέρδους ώστε να μην είναι μεγαλύτερο ανά μονάδα από εκείνο προ της 31ης Δεκεμβρίου 2021).

Επίσης στη συνάντηση εκφράστηκε η πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Ανάπτυξης να επικοινωνεί τόσο μέσω τόσο της ψηφιακής πλατφόρμας e-katanalotis όσο και με άλλους τρόπους τα προϊόντα για τα οποία οι προμηθευτές θα ανακοινώσουν μόνιμη μείωση, μεγαλύτερη από 5% στους επίσημους τιμοκαταλόγους τους, μέχρι τέλος του 2023.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, κ. Κώστας Σκρέκας δήλωσε: «Το μήνυμά μου προς την Ένωση των Σούπερ Μάρκετ όσο και γενικότερα προς όλους τους παράγοντες στην αγορά (βιομηχανία, χονδρικό και λιανικό εμπόριο) είναι ξεκάθαρο: πρέπει να βάλουμε όλοι πλάτη για να στηρίξουμε την ελληνική οικογένεια ορθώνοντας δίχτυ προστασίας απέναντι στις διεθνείς πληθωριστικές πιέσεις. Ως Υπουργείο Ανάπτυξης, ταυτόχρονα με τους αυστηρούς ελέγχους που ενεργούμε σε όλα τα προϊόντα για το μεικτό περιθώριο κέρδους, σε εφαρμογή του Νόμου 4818/2021, την ισχύ του οποίου παρατείναμε έως το τέλος του 2023, με έμφαση στα σχολικά και τα προϊόντα αλευροποιίας, επεξεργαστήκαμε και καταθέτουμε δέσμη θετικών προτάσεων, λογικών και εφαρμόσιμων, που είναι βέβαιο ότι θα ωφελήσουν τους καταναλωτές και κυρίως τους πιο ευάλωτους. Επαναλαμβάνω ότι ως Κυβέρνηση κάνουμε και θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο για να περάσουμε με το μικρότερο δυνατό κόστος για όλους αυτήν την δύσκολη περίοδο».

Διαβάστε ακόμα

«Κόκκινα» δάνεια: «Στοκ» €8 δισ. διαθέτουν οι τράπεζες – Οι συναλλαγές που θα κλείσουν έως τα τέλη του 2023

ΔΕΗ: Καμπανάκι οι εκπομπές CO2 εξαμήνου για τις ρήτρες βιωσιμότητας του ομολογιακού ύψους €500 εκατ. 

Πύργος Πειραιά: Αντίστροφη μέτρηση για τον πρώτο «πράσινο» ψηφιακό πύργο στην Ελλάδα (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

string(0) ""