Μετά την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport, σειρά παίρνει, με πρόσφατη απόφαση του υπουργείου Υποδομών ένα «ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπτυξης» για τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.
Τα σενάρια που εξετάζονται είναι είτε η άμεση μακροχρόνια παραχώρηση σε ιδιώτες, είτε η ανάπτυξη των αερολιμένων μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).
Πρόκειται για τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καστοριάς, Νέας Αγχιάλου, Καλαμάτας, Αραξου, Λήμνου, Χίου, Ικαρίας, Σκύρου, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Σύρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Σητείας, Λέρου, Κάσου, Καρπάθου, Κυθήρων και Καστελλόριζου.
Στόχος είναι τα 23 αεροδρόμια – εξακολουθεί να τα διαχειρίζεται η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας – να εκσυγχρονιστούν με ένα διαφορετικό μοντέλο σε σχέση με αυτό της 40ετούς παραχώρησης στη Fraport, που ακολουθήθηκε για τα 14 μεγαλύτερα περιφερειακά αεροδρόμια.