Εγκρίθηκαν από το ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ και ξεκινούν έξι σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ. ευρώ, ανάμεσα στα οποία η επέκταση του προαστιακού προς το Λαύριο και τη Ραφήνα.
Στόχος των έργων αυτών είναι η αναβάθμιση του εμπορικού και στρατηγικού ρόλου στα βασικά λιμάνια της χώρας και κατ’ επέκταση η αλλαγή του χάρτη των μεταφορών.
Τα έργα θα δημοπρατηθούν με το σύνολο των υποέργων τους (υποδομή, επιδομή, ηλεκτροκίνηση και συστήματα), ώστε με την παράδοσή τους προς χρήση να είναι άμεσα λειτουργικά.
Τα έργα
- Αναβάθμιση υφιστάμενης με διπλασιασμό και εγκατάσταση σηματοδότησης – ETCS και ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, με προϋπολογισμό 1,07 δισ. ευρώ
- Κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Τοξότες, με προϋπ. 1,68 δισ. ευρώ
- Σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης και κατασκευή προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης, με προϋπ. 53,4 εκατ. ευρώ
- Κατασκευή νέας προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα από τον κόμβο Κορωπίου έως το Λαύριο και τον λιμένα Λαυρίου, με προϋπ. 390,5 εκατ. ευρώ
- Κατασκευή νέας προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής για τη σύνδεση της Ραφήνας και του λιμένα Ραφήνας με το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο, με προϋπ. 308,6 εκατ. ευρώ
- Ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο – Πάτρα στο τμήμα Ρίο – νέος λιμένας Πατρών, με προϋπ. 476,5 εκατ. ευρώ
Διαβάστε ακόμη
Η τέλεια καταιγίδα χτυπά ξανά τις αγορές – Τι προβλέπουν τώρα οι αναλυτές
Διατραπεζικές συναλλαγές δύο φορές το ΑΕΠ της χώρας μέσω της ΔΙΑΣ
Τζανάκης: Τα Χριστούγεννα θα φτάσουμε τους 20.000 θανάτους από κορωνοϊό